• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402042617061
  • منبع : باشگاه ذوب آهن

نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شد

نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شد

با جدایی علیرضا احسانی، نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، پس از جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن، نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد و جانشین علیرضا احسانی شد.

باشگاه ذوب آهن نوشت: با تصمیم  و حکم مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن، نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

دقایقی قبل و پس از جلسه مشترک هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن، نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل جدید سبزپوشان انتخاب گردید و از زحمات علیرضا احسانی مدیرعامل سابق این باشگاه تقدیر شد.

نیما نکیسا دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران بود و در مقطع دکتری در رشته آسیب‌شناسی ورزشی تحصیل کرده است و سوابقی چون مدیر چندین آکادمی ورزشی و ریاست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۶ ۲۲:۳۶

چند وقت بود که این آقا سنگ نظام و به سینه میزد و اشتباهات و ماله میکشید حالا دستمزدش دریافت کرد. رقابت اصلی برای دریافت جایزه ریاکار سال بین این شخص و علیرضا دبیره به برنده یک نیسان آبی ساندیس تقدیم خواهد شد

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۷ ۰۷:۵۵

آقای گمنام ، دبیر در دولت قبل انتخاب شده بود و قبل از حضور در فدراسیون دو دوره در شورای تهران و استاد دانشگاه بوده و البته قهرمان جهان و المپیک و قطعا به گواه همه کارشناسان با فاصله به عنوان بهترین رئیس فدراسیون انخاب شده. او گناهش مذهبی بودن و در خط ائمه بودن هست.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۶ ۲۲:۳۹

با سلام. جناب مهدی کوهی، مدیرعامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن. اگر قرار بر بهبود و سر و سامان دادن ورزش در باشگاه بزرگ ذوهن است، به نظر این حقیر، در حال حاضر برای مدیر عاملی ورزش ذوب اهن، جناب سعید اذری بهترین گزینه است. اول اینکه ایشان سابقه و تجربه کافی مدیر بودن در باشگاه بزرگ ذوب اهن را دارد، دوم اینکه وی خود زاده اصفهان است و به چم و خم و ارتبات با سایر ارگان ها و سهولت کارها اشراف دارد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۶ ۲۲:۵۱

پاداش تملق

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۷ ۰۱:۱۵

دستهای نرمی داره نکیسا به حقش رسید خیلیارو فروخت تا در این جایگاه قرار بگیره

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۸ ۰۷:۱۸

مزد چاپلوسی و آدم فروشی رو خوب ادا میکنند!