• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402042617101
  • خبرنگار : 71408

اعلام داوران جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) و آخرین مهلت ثبت‌نام آن

اعلام داوران جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) و آخرین مهلت ثبت‌نام آن

دبیر علمی سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اسامی هیئت داوران سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، اکبر نصرالهی دبیر علمی این جشنواره با بیان اینکه در این دوره، داوری آثار همچون سنوات قبل در دو مرحله مقدماتی و نهایی صورت می گیرد، گفت: از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۵ برابر رتبه‌های اول تا سوم در هر بخش توسط هیات‌های انتخاب تخصصی انتخاب و جهت داوری نهایی به هیات داوران جشنواره معرفی خواهند شد.

وی با تشریح ملاک‌های انتخاب و دعوت از داوران جشنواره مثل خبرگی و تخصص گفت که محمدهادی همایون، فرزاد جهانبین، محسن برمهانی، مجید زین العابدین و مهرداد سیدمهدی از جمله اعضای جدید داوران نهایی این دوره از جشنواره هستند.

نصراللهی درباره جزئیات و اسامی مندرج در فهرست داوران سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) بیان کرد: در بخش خبر، فرشاد مهدی پور و سپهر خلجی، در بخش گزارش، پیام تیرانداز و عبدالله گنجی، در بخش مصاحبه، سرمقاله و یادداشت مطبوعاتی، کوروش شجاعی و کیان عبدالهی و در بخش گزارش خبری رادیویی، حسن قربانی با همکاری مهدی شهاب تالی به داوری می‌پردازند.

دبیر علمی این جشنواره افزود:‌ در بخش گزارش خبری تلویزیونی، هادی البرزی و سیدمهرداد سیدمهدی، در بخش تیتر، کوروش شجاعی و عبدالله گنجی، در بخش برنامه‌های رادیویی و ترکیبی، علی بخشی‌زاده و حسن خجسته و در بخش نمایش رادیویی نیز علی بخشی‌زاده و حسن خجسته مسئولیت داوری را بر عهده دارند. همچنین مسئولیت داوری در بخش‌های فیلم کوتاه با حسین کرمی، مهدی فرجی برزگر، بهروز شعیبی و محسن برمهانی است و در بخش برنامه تلویزیونی عبدالکریم خیامی، جواد رمضان نژاد، مجید زین‌العابدین و محسن برمهانی به داوری می‌پردازند.

نصرالهی همچنین درباره بخش‌های دیگر جشنواره نیز گفت: در بخش مستند، سلیم غفوری و حمیدرضا مقدم‌فر، در بخش نماهنگ، جواد رمضان نژاد و مهدی فرجی برزگر، در بخش پویانمایی و موشن‌گرافیک، تقی عالمی و علیرضا پورشکوری و در بخش فیلم‌نامه، ایده و طرح تولیدات رادیویی و تلویزیونی نیز عبدالکریم خیامی و سلیم غفوری داوری نهایی آثار منتخب را بر عهده خواهند داشت. همچنین داوران بخش صفحات و کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی بر عهده امیدعلی مسعودی و کمیل خجسته است. در بخش پادکست ویژه فضای مجازی، امیدعلی مسعودی و علی زکریایی، و در بخش گزارش ویدیویی ویژه فضای مجازی نیز کمیل خجسته و تقی عالمی به داوری می‌پردازند.

وی اعضای هیئت داوران تک‌عکس و گزارش تصویری را سیدعباس میرهاشمی، رسول اولیازاده، امیرعلی جوادیان، مسعود نوذری و علیرضا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha