• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402042717216
  • خبرنگار : 30077

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان و موزه فرش خودرنگ سنگسر

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان و موزه فرش خودرنگ سنگسر

ایسنا/سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان و موزه فرش خودرنگ سنگسر شهرستان مهدیشهر تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در چهارچوب اهداف تعیین شده در سند چشم انداز بیست ساله کشور و به منظور تحقق اهداف مشترک آموزشی، فرهنگی و پژوهشی– تحقیقاتی طرفین، این توافق نامه بین موزه فرش خودرنگ سنگسر و جهاد دانشگاهی استان سمنان منعقد می شود.

علی منصفی راد ادامه داد: با هدف ترویج و شناسایی بیشتر فرش خودرنگ و اصیل سنگسری و همچنین به جهت فراهم آوردن زمینه‌های همکاری برای بهره‌گیری از توان و استعدادهای موجود برای گسترش، توسعه و ارتقاء سطح همکاری ها در تمام زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی اشتغال وکارآفرینی، خدمات فنی و تخصصی، رسانه این تفاهم نامه منعقد شده است.

وی اضافه کرد: براساس این توافق نامه یک همکاری نظام یافته مابین موزه  و واحد ای تابعه آن با جهاددانشگاهی  در موضوعات مختلف برقرار می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: همکاری و برقراری روابط متقابل آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به منظور بهره وری بیشتر از امکانات و تسهیلات طرفین در زمینه های مورد نیاز از جمله تربیت نیروی انسانی متخصص، همکاری در خصوص نیازسنجی آموزشی و تدوین و برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز موزه از جمله دوره آموزش تخصصی رشته هنربانی، و برگزاری مشترک همایش و کارگاه های آموزشی ملی و بین المللی در راستای فعالیت‌های مشترک و مورد توافق از جمله موضوعات اصلی این تفاهم نامه همکاری است.

منصفی راد تصریح کرد: همکاری در خصوص سرمایه‌گذاری مشترک در طرح های پژوهشی، زیر ساختی، تولیدی و ایجاد مراکز گردشگری، اجرای طرح های نظرسنجی در خصوص خدمات، فعالیت‌ها، کارکنان و مشتریان موزه  و انعکاس رسانه ای، همکاری در زمینه تأمین و تبادل نیروهای علمی(مدرس و پژوهشگر) مورد نیاز طرفین و استفاده از تجهیزات و امکانات آموزشی و پژوهشی، کتابخانه ای، آزمایشگاهی و رایانه ای و نظام اطلاع رسانی طرفین از سایر موضوعات و محورهای این تفاهم همکاری است.

گفتنی است در این مراسم از تازه ترین فرش خودرنگ بافته شده توسط هنرمندان شهرستان مهدیشهر رونمایی و از دو تن از بافندگان این فرش تجلیل شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان و موزه فرش خودرنگ سنگسر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha