• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402042717525
  • خبرنگار : 71560

حسین پور: درِ اتاق مسئولان باید به روی مردم باز باشد

حسین پور: درِ اتاق مسئولان باید به روی مردم باز باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد از جیب مردم و با پول بیت المال با محافظ در بین مردم حاضر شده و دفاتر و ماشین های لوکس داشته باشد اما گره ای از مشکلات مردم باز نکند.

به گزارش ایسنا، کمال حسین پور در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: مسئولان باید بدانند مردم خادم مسئولان نیستند، بلکه مسئولان خادم مردم هستند. با وجود مردم است که مسئولیت‌ها معنا پیدا می کند. درِ اتاق مسئولان باید به روی مردم باز و روی آنها گشاده باشد و مردم حق عطاب و خطاب به مسئولان را دارند. 

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان دولتی در هر سطحی که باشند، حق ندارند به مردم وعده و وعید داده و بعد فراموش کنند. هیچ مسئولی حق ندارد از جیب مردم و با پول بیت المال با محافظ در بین مردم حاضر شده، دفاتر و ماشین های لوکس داشته باشد و گره‌ای از مشکلات مردم باز نکند. 

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید با مردم صادقانه گفت‌وگو کنند و مردمی بودن به ادعا کردن نیست. مسئولان باید در میان مردم حاضر شوند و به شعار دولت مردمی، عمل کنند. اگر ۱۰ درصد از انرژی که وزرا برای گرفتن رأی اعتماد از مجلس می گذارند را صرف خدمت به مردم کنند، مشکل مردم حل می‌شود. 

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی مسئولی به یک صندلی می رسد نباید فکر کند که کار تمام شده، بلکه کار تازه شروع می شود. بسیاری از مسئولان دولتی برای رسیدن به یک جایگاه دست و پا می زنند ولی پس از آنکه به جایگاه مذکور می رسند خدمتی به مردم نمی کنند. 

وی افزود: از مسئولان اقتصادی انتظار می رود که به وضعیت بحرانی بازار بورس رسیدگی کنند. مردم باید در بازارهای مالی احساس امنیت کنند. انتظار داریم وضعیت بورس برای مردم تشریح شود تا بیش از این مردم متضرر نشوند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha