• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402042717532
  • خبرنگار : 71489

میرمحمدی: دولت تدبیری عاجل برای سفره های مردم بیندیشد

میرمحمدی: دولت تدبیری عاجل برای سفره های مردم بیندیشد

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «همه افتخارات دولت در سایه گرانی و کاهش قدرت خرید مردم قرار گرفته و کام مردم انقلابی و فداکار به شدت تلخ شده است»، اظهار کرد: دولت اگر می خواهد برای بسط و تعمیق حاکمیت داخلی و خارجی خود موفق باشد، ضرورت دارد تدبیری عاجل برای سفره های مردم بیندیشد.

به گزارش ایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نطق اضطراری جلسه روز سه شنبه 27 تیر ۱۴۰۲ صحن مجلس شورای اسلامی، خود گفت: ضمن تقدیر و تشکر از دولت به خاطر دستاوردهای متعدد داخلی و خارجی که در سایه اخلاص و مجاهدت دولتمردان و شخص رئیس جمهوری به دست آمده توجه ایشان را به این نکته جلب می‌کنم که همه این افتخارات در سایه گرانی و کاهش قدرت خرید مردم قرار گرفته و کام مردم انقلابی و فداکار به شدت تلخ شده است.

وی اظهار کرد: دولت اگر می‌خواهد برای بسط و تعمیق حاکمیت داخلی و خارجی خود موفق باشد، ضرورت دارد تدبیری عاجل برای سفره های مردم بیندیشد. مردم امروز گله مند هستند و حق آنها نیست که کالاهای اساسی را هر روز با قیمت بالاتری خرید کنند و علاوه بر آن با کمبود برخی از این کالاها در بازار نیز مواجه باشند.

این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد: در مساله حجاب و پوشش بارها به متولیان امر تذکر داده شده که رها کردن برخورد با هنجارشکنان نه تنها مساله را حل نمی‌کند بلکه وسعت و عمق تنش و دو قطبی در جامعه را افزایش خواهد داد. امروز مشاهده می‌کنیم که انفعال ما باعث شد تا به سرعت عده‌ای هنجارشکن مرزهای حداقلی پوشش را به راحتی کنار بگذاند و به نظام و خانواده معظم شهدا دهن کجی کنند.

میر محمدی با بیان اینکه «برخورد بازدارنده با الگوهای تولید ناهنجاری مانند سلبریتی‌ها و بلاگرها قطعا فوری ترین اولویت در این  زمینه است»، ادامه داد: به خودمان و دولت تذکر می‌دهم که عدم تحرک صحیح و اصولی در برخورد با این پدیده فقط و فقط تیشه به ریشه خانواده ایرانی خواهد زد و موتور متحرک پیشرفت کشور در همه عرصه ها را از کار خواهد انداخت.

وی در پایان بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه خود تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha