• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402042818588
  • منبع : بازار

عروس خانم‌ها بخوانند!

عروس خانم‌ها بخوانند!

سرویس خواب یکی از مواردی است که امروز بسیار مورد توجه خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از حامی چوب، از آنجایی قیمت سرویس خواب در تهران و کرج کمی به صرفه‌تر از خرید تخت خواب به تنهایی می‌باشد خانواده‌ها تصمیم به خرید ست آن کرده‌اند که به صورت ست سرویس خواب عروس و مدل‌های دخترانه، پسرانه، بچه‌گانه و .. عرضه می‌شود.

سرویس خواب عروس

یکی از موارد مهمی که برای اتاق خواب عروس و به خصوص تازه عروس‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر بخواهیم بهتر بگوییم مهمترین چیز برای اتاق خواب عروس به حساب می‌آید همین سرویس خواب عروس می‌باشد.

در واقع برای عروس و به طور کلی برای دختران جلوه اتاق اهمیت بسیار بالایی دارد و این موضوع برای آنها انرژی زیادی به همراه خواهد داشت و باعث سرزندگی و شادابی آنها می‌شود.

همچنین لازم است بدانید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌شود باید طوری باشد که مناسب سن و سلیقه بانوان باشد و شاید برای آقایان زیاد این موارد اهمیتی نداشته باشد.

یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت کنید تخت خواب دو نفره است که برای اتاق و سرویس خواب خود انتخاب می‌کنید.

در واقع قیمت سرویس خواب‌ها رنگ و طرح مناسب و در خور مدل را روی کار دارند ولی اگر می‌خواهید خودتان اقدام به خرید تکی کنید به این موارد که شامل رنگ و طرح مورد نظر است باید دقت شود.

پس تخت خواب اولویت اول ما برای خرید و ست کردن است و باید سایر موارد را با آن ست کنیم.

دراور

یکی از موارد دیگری که باید برای چیدمان اتاق خواب به آن دقت کنید انتخاب دراور مناسب برای اتاق است که به ست سرویس ما بیاید.

برخی میز توالت را با دراور اشتباه می‌گیرند در حالی که این دو با هم تفاوت دارند.

در واقع دراورها معمولاً کمدهایی هستند که شامل کشویی‌هایی می‌باشند و این محصولات در هر عرض و طولی تولید و عرضه می‌شوند.

گاهی حتی می‌بینیم که عرض و سطح مقطع دراورها بسیار کم است و از ارتفاع زیادی برخوردارند.

اما میز توالت معمولاً عرض زیادی دارد به این دلیل که قرار است لوازم بهداشتی روی آن چیده شود و نیاز به سطح مقطع زیادی دارند که تمامی لوازم بهداشتی به صورت مناسب روی آن قرار گیرند.

همچنین مدل‌های میز توالت معمولاً با آینه ارائه و عرضه می‌شوند. هرچند مدل‌های میز توالت بدون آینه هم وجود دارند اما باید دقت کنید که آینه یکی از مهمترین مواردی است که برای میز توالت به کار می‌رود.

این آینه‌ها گاهاً به صورت متصل به خود دراور و گاهاً به صورت جداگانه ارائه می‌شوند.

گاهی هم میز آینه‌ها به صورت مجزا روی دیوار با فاصله مناسب از سطح میز نصب و بهره‌برداری می‌شوند.

در واقع یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت کنید اندازه و ابعاد مدل ما است.

اگر ما مدل‌های فانتزی انتخاب کرده‌ایم باید به عرض و طول و ارتفاع کمد دراور خود دقت کنیم که متناسب با آن انتخاب شود.

عروس خانم‌ها بخوانند!

همچنین طرح و رنگ آن که از مهمترین مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

دقت کنید که برای اتاق عروس معمولاً دراوری انتخاب می‌کنند که طرح‌های پرزرق و برقی داشته باشد و برای سرویس خواب پسرانه معمولاً طرح‌های ساده‌تر مورد پسندتر است.

کمد

یکی از مواردی که زیاد به آن اهمیت داده نمی‌شود انتخاب کمد دیواری و یا مجزا برای سرویس خواب است که یکی از موارد مهم و ضروری برای اتاق‌ها به حساب می‌آید.

از مزایای این کمدها می‌توان به ایجاد فضای اضافه برای اتاق و ایجاد فضای مناسب برای قرار دادن لباس‌ها و سایر وسایل شخصی می‌باشد.

نوع اول کمدها را می‌توان به عنوان کمد ریلی نام برد که به آن گاهاً کمد کشویی نیز می‌گویند زیرا که درب آن با کشیدن باز و بسته می‌شود.

این کمدها برای سرویس خواب اتاق‌های کوچک بسیار مناسب هستند ولی از معایب آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد در هر بار فقط یک سمت کمد قابل رؤیت خواهد بود و نمی‌توانید همزمان به دو طرف کمد دسترسی داشته باشید.

اما کمد بعدی کمد لولایی است که کمدهای کلاسیک و قدیم به این صورت بوده‌اند که کمد با دربی که با لولا به بدنه اصلی متصل شده است باز و بسته می‌شود.

از معایب این کمدها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که آنها فضای زیادی به خصوص در مقابل خود می‌خواهند زیرا که درب هنگام باز شدن فضای اشغال شده کمد را به بیش از 2 برابر می‌رساند و گاهی این عدد به 3 برابر هم می‌رسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha