• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402042818680
  • خبرنگار : 50490

امام جمعه بابل:

امربه معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده است

امربه معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده است

ایسنا/مازندران امام جمعه بابل، عامل حرکت سیدالشهدا را برقراری امربه معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: امروزه امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده است و قانون در این حوزه به نحو شایسته اعمال نمی شود.

حجت الاسلام حسن روحانی ۲۸ در تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با تسلیت ماه محرم اظهار کرد: وظیفه ما زنده نگه داشتن این نهضت ها و مناسبت ها و یادآوری حماسه عاشورایی است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دشمن از طریق منکرات سعی در نفوذ به کشور و تغییر شرایط دارد، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در برخورد با کسانی که رعایت حجاب اسلامی ندارند تذکر محترمانه و مودبانه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نخستین اقامه نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی در پنج مرداد سال ۱۳۵۸ برگزار شد، تصریح کرد: نخستین نماز جمعه استان های همجوار در بابل به فرمان امام راحل توسط مرحوم آیت الله روحانی برگزار شد.

روحانی گفت: نماز جمعه تاکنون در فراز و نشیب های گوناگون قوت قلب مردم بود و حامی ولایت فقیه و اعتبار نظام اسلامی است.

برگزاری اجماع بزرگ عزاداران حسینی در امامزاده قاسم بابل

فرماندار بابل نیز با بیان اینکه عاشورا سراسر درس است و اسلام زنده به عاشورا وامام حسین (ع) است، گفت: وظیفه ما خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، باید خروجی جلسات و عملکرد ما تاثیرگذار و موجبات رضایتمندی جامعه را فراهم کند.

قاسم عزیززاده گرجی با گرامیداشت پنج مرداد روز اقامه نماز جمعه، یادآور شد: باید این روز در فضای شهرستان رسانه ای شود و حضور باشکوه مدیران را در صف های نماز جمعه شاهد باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل از برگزاری اجماع بزرگ عزاداران حسینی ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه پنجم مرداد ماهه به مناسبت تاسوعای حسینی در امامزاده قاسم بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: باید این رویداد مذهبی بازخورد ملی داشته باشد.

عزیززاده گرجی انسجام و همدلی ایجاد شده در شهرستان بابل را گام مثبتی در رفع مشکلات مردم برشمرد و گفت: دعوت از مدیران کل به شهرستان برای رفع مشکلات مردم از برنامه های اجرایی تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در طول دوسال استقرار دولت سیزدهم برای ۱۰ دستگاه اجرایی بیش از سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که بیش از ۴۰ درصد اختصاص یافت.

وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی پروژه های نیمه کاره را اولویت بندی کنند و بخشداران نیز در توزیع  اعتبارات در روستاها عدالت را رعایت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: اعتبار سال گذشته ما ۱۸۳ میلیارد تومان بود که امسال ۲۲۲میلیارد تومان اعلام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha