• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402042818696
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

تعداد ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه امسال به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد

تعداد ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه امسال به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته استان به ۱۰۰ هزار نفر تا پایان امسال خبرداد.

منوچهر حاتمی در مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه، با اشاره به رشد قابل توجه تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان طی سال گذشته، اظهار کرد: انتظار داریم تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان از ۹۲ هزار نفر کنونی، در پایان امسال به حدود ۱۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

وی افزود: تحقق این هدف، نیازمند همکاری همه هیات های ورزشی استان برای توسعه ورزش در بین آحاد جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه رسالت و وظیفه همه هیات های ورزشی را ارائه خدمات ورزشی به قهرمانان، ورزشکاران و عموم مردم عنوان کرد و گفت: باید زمینه ای فراهم شود که ورزش ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه توسعه ورزش پیامدهای مثبتی را در جامعه به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: افرایش سطح سلامت جسمی و روحی مردم و کمک به پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله فواید گسترش ورزش در بین مردم است.

حاتمی در ادامه با بیان اینکه هیات های ورزشی باید برنامه و رویدادهای ورزشی متنوعی را در طول سال داشته باشند، عنوان کرد: در این راستا ضروری است که هیات‌های ورزشی تقویم ورزشی سالیانه خود را تدوین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به اقدامات خوبی که طی ماه های گذشته در هیات آمادگی جسمانی استان انجام گرفته، افزود: اکنون که برای اولین بار ریاست  این هیات انتخاب شده، انتظار می رود شاهد روند روبه پیشرفت بیشتری در این هیات باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا برگزاری دوره های استعدادیابی، کلاس های آموزشی و ... باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به رئیس جدید این هیات توصیه کرد، ارتباط بیشتری با نهادها و ارگان هایی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه ها بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha