• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042918997
  • خبرنگار : 50039

فرمانده انتظامی گلستان عنوان کرد:

لزوم رعایت شئونات اسلامی در عزاداری‌ها/ اجرای طرح ترافیکی پلیس

لزوم رعایت شئونات اسلامی در عزاداری‌ها/ اجرای طرح ترافیکی پلیس

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان بر رعایت شئونات اسلامی در عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد و گفت: پلیس در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه پای کار است.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف بلند نهضت عاشورا مقابله با انحرافات فکری بوده و به پیروی از تعالیم مکتب امام حسین(ع) انتظار داریم دلدادگان سیدالشهداء(ع) با ترویج ارزش‌های راستین مکتبی و الهام گرفتن از سیره نورانی ائمه اطهار(ع) در نحوه عزاداری، با نقشه‌ها و برنامه‌های مخرب دشمنان، "هوشمندانه" مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ایام عزاداری این امام بزرگوار پیام عدالت خواهی، ظلم ستیزی و ولایت محوری را در گوش جان‌ها طنین‌انداز می‌کند، ادامه داد: دست‌اندرکاران برگزار کننده با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان را به نحو احسن و شایسته مدیریت کنند تا مانع هرگونه سوء استفاده دشمنان و افراد معاند گردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر اینکه پلیس برای تامین نظم و امنیت آیین‌های معنوی ماه محرم با همدلی و همراهی عزاداران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، افزود: برابر سنوات گذشته، تمهیدات لازم برای تأمین امنیت مراسم عزاداری در نقاط مختلف استان فراهم شده و پوشش انتظامی، نظم بخشی و اجرای طرح‌های ترافیکی به جد در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان هیئت‌های عزاداری و تکایا، از نصب هرگونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور شود، خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مرکز ۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

سردار فاضل‌دادگر پلیس را امین و خادم مردم و همراه همیشگی آنان در برقراری امنیت دانست و تصریح کرد: آحاد مختلف جامعه در عزاداری‌ها، ضمن حفظ شئونات اسلامی، هنجارهای جامعه را رعایت کنند و در راستای تامین نظم و امنیت، یاریگر خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی استان گلستان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha