• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402042919069
  • خبرنگار : 71461

برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز

برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز در قاب تصویر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به انتشار فراخوان این مسابقه گفت: مسابقه محرم و نماز در قاب تصویر به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان و مجمع خادمین نماز با مشارکت مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز و بیان اهمیت نماز از دیدگاه امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود.

صالحی گفت: این مسابقه در دو بخش عکس و فیلم و با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

او با اشاره به بخش‌ها و موضوعات این فراخوان افزود: علاقه‌مندان در بخش عکاسی در قالب تک عکسی حرفه‌ای و موبایل، می‌توانند با موضوعات نماز اول وقت، نماز جماعت هیات مذهبی و نماز ظهر عاشورا شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز یادآور شد: بخش فیلم کوتاه حداکثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوعات عزاداری و اقامه نماز اول وقت، نماز جماعت مساجد در دهه اول محرم و اشعار نمازی ویژه محرم در دسته های عزاداری است.

صالحی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط و قوانین مسابقه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir مراجعه کنند و برای شرکت در مسابقه می‌توانند از تاریخ ۲۸ تیر ماه مصادف با روز اول محرم الحرام تا ۸ مرداد ماه آثار خود را به دبیرخانه مسابقه در سامانه noor.namaz.ir ارسال کنند.

او در خصوص جزئیات این مسابقه گفت: به پنج نفر اول از برگزیدگان در هر بخش کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و به ۱۰ نفر برگزیده بعدی از هر بخش نیز کارت هدیه پنج میلیون ریالی تقدیم خواهد شد.

صالحی در پایان زمان اعلام نتایج را ۳۰ مردادماه مصادف با آخرین روز از دهه ترویج معارف نماز (۲۱ تا ۳۰ مردادماه) اعلام و تصریح کرد: اسامی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir و یا کانال های قرار هفده و ستاد اقامه نماز اصفهان در ایتا اعلام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha