• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042919151
  • خبرنگار : 50604

واکنش تند معاون استاندار گلستان به نطق نماینده آزادشهر

واکنش تند معاون استاندار گلستان به نطق نماینده آزادشهر

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با انتقاد از نطق نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، گفت: شما حق ندارید فقدان توانایی خود در خدمت به مردم را به پای دولت صادق الوعد بگذارید.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد دهنوی شامگاه پنحشنبه ۲۹ تیرماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه این استان برگزار شد در واکنش به نطق نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: شما تنها نماینده مردم استان بودید که در مجموعه وزارت نیرو بوده و مردم منطقه شما با مشکل آب مواجه هستند که بیانگر ضعف و عدم کارایی شماست و حق ندارید آن را به پای دستگاه‌های اجرایی بنویسید.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ ماه در برابر عملکرد و رفتارهای خارج از چارچوب شما سکوت اختیار کرده‌ایم، گفت: هیچ نقطه پنهان و سیاهی در کارنامه دستگاه‌های اجرایی استان وجود نداشته و تمامی اقدامات و فعالیت ها را در سامانه شفافیت قرار داریم. عمکرد تبصره ۱۶، عملکرد تبصره ۱۸، تسهیلات رونق تولید و تمام اقدامات ما در اتاق شیشه‌ای قرار دارد و این حد از شفافیت در تاریخ استانداری بی‌سابقه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه ما در عملکرد خود آخرتمان را با دنیا معاوضه نکرده‌ایم، بیان کرد: امروز به لطف الهی، با مشارکت استانداری، دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان استان گلستان بزرگترین چالش‌های استان نظیر خلیج گرگان، مشکل پتروشیمی و بخش اعظمی از مشکلات آبرسانی‌ها حل شده است.

دهنوی با انتقاد از اظهارات نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خطاب به این نماینده گفت: من از شما سؤال می‌پرسم زمانی که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، استانداری و نمایندگان استان گلستان گره مشکلات بزرگ استان باز می‌شد، شما کجای کار قرار داشتید؟

وی با بیان اینکه نماینده مردم آزادشهر و  رامیان در مجلس شورای اسلامی ضعف امروز خود را به پای دیگران می‌نویسد،گفت: این نماینده باید پاسخ بدهد که چه کسی به تعهدات خود در قبال صورتجلسه اصلاح سایت پسماند عمل نکرده و جلوی منابع اعتباری سایت را گرفت و اجازه نداد اصلاح و ویرایشی که لازم است در آن حوزه اتفاق بیفتد؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بیان کرد: دخالت این نماینده محترم مردم در انتصابات، ما در پیشرفت شهرستان آزادشهر و رامیان با چالش روبرو کرده که لازم است ایشان پاسخگوی عملکرد خود بوده و بداند که بدهکار جریان انقلاب و مردم شریف شهرستان آزادشهر و رامیان است.

دهنوی در پایان با تأکید این مسأله که ما از این پس سکوت نکرده و حتی یک قدم از منافع مردم کوتاه نخواهیم آمد، گفت: عده‌ای در اوایل انقلاب شناسنامه‌های خود را دستکاری می‌کردند تا بتوانند به جبهه رفته و از کیان مملکت دفاع کنند و عده‌ای امروز با دستکاری شناسنامه تلاش می‌کنند به مجلس راه پیدا کنند!

وی با انتقاد از ارائه آمار بی پایه و اساس و بدون منبع توسط این نماینده مجلس در تریبون رسمی، گفت: وقتی از ایشان و دوستانشان درباره منبع و صحت آمار سوال می پرسیم هیچ پاسخی برای گفتن ندارند.

گفتنی است در روزهای گذشته غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در صحن علنی مجلس انتقاد تندی را به استاندار و معاون اقتصادی وی وارد کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha