• جمعه / ۳۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402043019212
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان:

به دنبال تزریق واکسن رایگان هپاتیت و کزاز به تمام پاکبانان هرمزگان هستیم

به دنبال تزریق واکسن رایگان هپاتیت و کزاز به تمام پاکبانان هرمزگان هستیم

ایسنا/هرمزگان مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت:با توجه به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری‌های عفونی هستند، در تلاشیم به همه آنها واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

غلامعباس مومنی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد:از مهمترین اقدامات مفید انجام شده در هرمزگان، می‌توانیم به طرح مهم و کلیدی "هرمزگان سالم" اشاره کنیم که در این طرح به سراغ افراد رفتیم و متوجه شدیم خیلی ها از دیابت و فشار خون خود خبر نداشتند و در این طرح غربالگری متوجه شدند.

مومنی، با اشاره به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری‌های عفونی هستند، خاطرنشان‌کرد: در تلاشیم که با شناسایی پاکبانان به کل این قشر در استان واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

وی اظهار کرد: در سامانه ۱۴۲۰ هر مراجعه کننده که به مراکز درمانی بیاید و شماره ملی‌اش وارد شود از طریق سامانه پیامک نظر سنجی برای آنها ارسال می‌شود که طبق این آمار از نظر رضایتمندی مراجعه کنندگان ۸۵ درصد رضایت داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر نارضایتی‌های مردم در خصوص کمبود پزشک متخصص و دارو است و این مشکل در کل کشور وجود دارد و همه مجموعه درمان در سطح کشور با آن درگیر هستند، خاطرنشان کرد: بخشی از نارضایتی ها شکایت از کیفیت غذای بیمارستان بود اما با تدابیر  دکتر مومنی و عقد قرارداد با پیمانکار جدید کیفیت غذا بالاتر رفته و نارضایتی ها در این حوزه از بین رفته است‌.

مومنی با بیان اینکه هرمزگان تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی دارد، ابراز کرد: ما تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم بیمارستان خلیج‌فارس را مجهزتر کنیم و بخش‌های کلینیکی آن را تکمیل تر کنیم ضمن اینکه vip سازی در بیمارستان را نیز در دستورکار قرار داده‌ایم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha