• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402043119868
  • خبرنگار : 71489

حسن‌پور: تصمیمات بازار سرمایه باید علمی و تخصصی باشد

حسن‌پور: تصمیمات بازار سرمایه باید علمی و تخصصی باشد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به دستور صریح رهبری به دولت درباره لزوم توجه به معیشت مردم، از هیئت دولت سوال دارم که آیا از قیمت‌ها باخبر است و آیا برنامه‌ای مشخص و زمان‌بندی شده برای حل مشکلات مردم دارد؟ ما نمایندگان جوابی غیر از شرمندگی برای مردم نداریم.

به گزارش ایسنا، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق خود در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی گفت: محرم ماهی است که ثابت می‌کند حق بر باطل دیروز است هرچند این روزها با خیال خام خود با قرآن سوزی و توهین به کتاب خدا می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند اما بدانند نور خدا خاموش شدنی نیست.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه دولت به وضعیت معیشت مردم اظهار کرد: با توجه به دستور صریح رهبری به دولت درباره لزوم توجه به معیشت مردم، از هیئت دولت سوال دارم که آیا از قیمت‌ها باخبر است و آیا برنامه‌ای مشخص و زمان‌بندی شده برای حل مشکلات مردم دارد؟ ما نمایندگان جوابی غیر از شرمندگی برای مردم نداریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون در زمینه واردات خودرو و همچنین توجه به همسان‌سازی حقوق و رسیدگی به مسائل مشکلات بازنشستگان تاکید کرد: تصمیمات بازار سرمایه باید بر اساس یک قاعده علمی و تخصصی باشد؛ اقدامات اخیر دولت در خصوص بازار سرمایه موجب ضرر و زیان گسترده‌ای برای سهام داران گردیده‌ است؛ در این راستا از رییس جمهوری، هیئت دولت به ویژه تیم اقتصادی دولت می خواهم که نسبت به  اصلاح قیمت خوراک پتروشیمی‌ها، اصلاح نرخ تعرفه صادراتی، اصلاح قیمت تعرفه ارز صادراتی برای سهام داران بورس اقدام عاجل کنند.

«برنامه ریزی جهت فعال سازی واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد»، «رفع عقب‌ماندگی‌های حوزه شرکت‌های دانش بنیان و فناور»، «رفع مشکل تامین آب آشامیدنی و کشاورزی»، «ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت حضور اتباع بیگانه» و «ارائه برنامه از سوی وزارت میراث فرهنگی در حوزه گردشگری» از جمله مطالباتی بود که حسن‌پور درباره حوزه انتخابیه خود از دولت مطرح کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha