• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402043119921
  • خبرنگار : 50034

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

جریمه ۵ میلیاردی مشاورین املاک متخلف در همدان/کشف احتکار ۹۵ میلیاردی

جریمه ۵ میلیاردی مشاورین املاک متخلف در همدان/کشف احتکار ۹۵ میلیاردی

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به ۳۳ پرونده تخلف مشاورین املاک در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت:در سه ماهه ابتدای امسال ۳۳ پرونده در صنف مشاورین املاک رسیدگی شده که بیش از پنج میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

مرضیه یونسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک تعزیرات از مشاورین املاک، اظهار کرد: ۱۵ گشت مشترک با ۶۷ مورد بازرسی از مشاورین املاک درسالجاری صورت گرفته است که ۳۵ واحد دارای تخلف شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته هفت پرونده تشکیل شده که ۲۸۰ میلیون ریال محکومیت به دنبال داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در بخش دیگری از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت  قاچاق در همدان خبر داد و یادآور شد: پس از بازرسی از یک دستگاه خودرو ، ۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال  کشف  شد.

یونسی افزود: در این خصوص  یک متهم بازداشت، خودروی حامل توقیف و سوخت کشف شده به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همدان تحویل شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی محموله را کشف، در همین خصوص پرونده ای را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

وی با اشاره به کشف احتکار۹۵میلیاردی در همدان، ازپلمب انبار لوازم یدکی احتکار شده در همدان خبرداد.

یونسی خاطرنشان کرد: از انباری در شهر همدان،۲۳هزارو ۵۰۰قطعه لوازم یدکی احتکار شده به ارزش ۹۵میلیارد ریال کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: علاوه بر پلمب انبار، پرونده ای تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

وی بیان کرد: رئیس شعبه گشت سیار اداره تعزیرات حکومتی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان سازمان صمت در این بازرسی حضور داشتند.

یونسی درباره بازرسی از آرایشگاه‌های زنانه نیز تأکید کرد: بازرسی از آرایشگاه‌های زنانه باید تقویت شود که در این زمینه قصد داریم تعداد نیروهای خانم را افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha