• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402043120014
  • خبرنگار : 71461

سردار اشتری در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک مطرح کرد: 

لزوم اتحاد مسلمانان در محکومیت توهین به قرآن کریم 

لزوم اتحاد مسلمانان در محکومیت توهین به قرآن کریم 

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با محکومیت توهین به قرآن کریم در سوئد، گفت: مسلمانان باید کاملا متحد و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا هیچ دولت و گروه و شخصی به خود اجازه توهین به مقدسات اسلامی را ندهد. کشور سوئد با صدور مجوز قرآن سوزی، ماهیت حقیقی خود را به جهانیان نشان داد.  

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سلسله نشست‌های جهاد تبیین که به همت پایگاه ویژه احباب الحسین (ع)، گردان عملیاتی ۱۱۴ امام حسین(ع) و لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران برگزار شد، با ابزار خرسندی از حضور در میان اهالی این مسجد و خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: انقلاب اسلامی، مسجد محور بود و تداوم آن نیز به حضور اهالی مساجد در صحنه های مختلف و مقابله با ضد انقلاب و استکبار جهانی، وابستگی زیادی دارد.  
 
وی با بیان اینکه عبور از مشکلات با اطاعت از ولی فقیه ممکن است، یادآور شد: بسیجیان در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند.  
 
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با محکومیت توهین به قرآن کریم در سوئد، گفت: مسلمانان باید کاملا متحد و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا هیچ دولت و گروه و شخصی به خود اجازه توهین به مقدسات اسلامی را ندهد. کشور سوئد با صدور مجوز قرآن سوزی، ماهیت حقیقی خود را به جهانیان نشان داد.  
 
اشتری در ادامه با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان وظیفه همگانی است، گفت: انشاءالله با قدرشناسی از این افراد بتوانیم در انتقال مفاهیم و ارزش های والای نظام اسلامی موفق باشیم.  
 

رشادت بسیجیان در مقابله با فتنه‌ها 

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه شاهد رشادت بی‌نظیر نیروهای بسیجی، انتظامی و امنیتی در مقابله با اشرار و اراذل و نیروهای اجیر شده استکبار جهانی در فتنه اخیر بودیم، گفت: طبق شنیده‌های بنده و البته اخلاصی که در چهره اهالی و بسیجیان مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک مشاهده می‌کنیم، نمازگزاران این خانه خدا در خط مقدم مبارزه با دشمنان و ضد انقلاب بودند.  
 
در بخش دیگری از این جلسه عارف هداوند فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ویژه احباب الحسین (ع) مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران نیز با خیر مقدم به سردار حسین اشتری، گفت: جهاد تبیین از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است، از این رو اهالی بسیج و هیئت امنا و امام جماعت این مسجد (آیت‌الله سید مجتبی بدری) همیشه در اندیشه عملیاتی کردن مطالبات و فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستند و در همین راستا موضوع برگزاری جلسات جهاد تبیین را طراحی و تاکنون چندین نشست با حضور شخصیت های برجسته سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک برگزار شده است.  
 
وی افزود: انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و دسیسه استکبار جهانی و فتنه انگیزی منافقین و سلطنت طلبان و سایر گروهک‌های تروریستی، خللی در حرکت عظیم و گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha