• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402050100167
  • خبرنگار : 71572

هزینه هنگفت سپاهان برای انتقال شکاری از گل‌گهر

هزینه هنگفت سپاهان برای انتقال شکاری از گل‌گهر

براساس فرم بودجه باشگاه گل‌گهر، این باشگاه با استفاده از درآمد حاصل از انتقال شکاری به سپاهان توانسته سقف بودجه‌اش را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، فرم بودجه باشگاه گل‌گهر امروز (یکشنبه) توسط سازمان لیگ فوتبال منتشر شد که براساس آن، بودجه ۲۸۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان بابت هزینه‌های دستمزد و آپشن در نظر گرفت.

نکته‌ای که درباره بودجه باشگاه گل‌گهر وجود دارد این است که آن‌ها باتوجه به اخذ مجوز حرفه‌ای تا سقف ۲۷۵ میلیارد تومان را می‌توانستند به عنوان بودجه تعیین کنند اما چطور توانستند بیشتر از این مبلغ را به عنوان بودجه‌شان در نظر بگیرند؟

براساس اعلام گل‌گهر به سازمان لیگ، از بندی در دستورالعمل سقف بودجه استفاده کرده که مطابق آن، نیمی از رقم انتقال رضا شکاری به سپاهان را (۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان) به سقف بودجه‌اش اضافه کرده است.

بر این اساس، باشگاه گل‌گهر از انتقال شکاری به سپاهان رقم ۱۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان بابت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن کسب درآمد کرده است.

درآمد هنگفت گل‌گهر از انتقال شکاری به سپاهان

پیش از این شایعاتی مبنی بر هزینه هنگفت سپاهان برای این انتقال وجود داشت اما تایید نشده بود. با این حال، این نامه باشگاه گل‌گهر نشان می‌دهد که سپاهان برای انتقال رضا شکاری حدودا هزینه‌ای معادل مبلغ قرارداد پایه بیرانوند با پرسپولیس کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۱ ۱۲:۴۱

این نویسنده ها وخبرنگار هرچی سپاهان بهشون بها نمیده میخواهند سپاهان وارد حاشیه کنند وقتی از قرلرداد ۱۲۰میلیاردی بیراوند نوشتی و پولها زیر میزی و۱۵۰میلیارد که هوادر متمنول به بازیکنان ومربی باشگاه پیروزی میدهد انوقت میتوانی از بقیه تیمها بنویسی الان که گرانترین تیم طبق ترانس مارکت تیم حکومتی هست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۱ ۱۵:۱۷

فقط منتظر هستید ببینید سپاهان انگشت تو کجا کرده واقعاً بدبخت و بیچاره هستید