• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402050100545
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون حفاظت آب منطقه‌ای سمنان اعلام کرد:

جلوگیری از تصرفات غیرمجاز در بالادست حبله رود/ هوشمندسازی ۶۸ درصد چاه‌های آب شاهرود

جلوگیری از تصرفات غیرمجاز در بالادست حبله رود/ هوشمندسازی ۶۸ درصد چاه‌های آب شاهرود
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: پیگیری برای جلوگیری از تصرفات غیرمجاز  و توسعه اراضی در حوزه بالادست رودخانه حبله‌رود در دستور کار قرار گرفت. 

حمید احسانی یکم مردادماه در حاشیه جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی این استان که با حضور استاندار سمنان، مدیران و نمایندگان دستگاه های ذیربط، نمایندگان خانه کشاورز و صنف کشاورز برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه در حوزه تصرفات غیر مجاز توسعه اراضی کشاورزی و برداشت غیرمجاز آب در حوزه بالادست به ویژه استان تهران مطالبی مطرح شد. 
وی با اشاره به مصوبات جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان گفت: « سر دهنه سازی انهار سنتی استان سمنان» یکی از مصوبات شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان بود که از سوی شرکت آب منطقه‌ای به جد در دستور کار قرار دارد.  
وی خاطرنشان کرد: همچنین پیگیری مسائل مربوط و مصوبات شورای حفاظت در سطح ملی از دیگر مصوبات این جلسه بود که مقرر شد از طریق استانداری سمنان انجام شود.
۶۸ درصد چاه‌های آب بخش صنعت و خدمات در شهرستان شاهرود مجهز به کنتور هوشمند شد 
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: ۶۸ درصد چاه‌های آب بخش صنعت و خدمات در شهرستان شاهرود مجهز به کنتور هوشمند شد. 
 احسانی اظهار کرد: از مجموع ۷۲۴ حلقه چاه آب فعال برقی در شهرستان شاهرود که مشمول نصب کنتور هوشمند هستند؛ ۸۰ حلقه مربوط به بخش صنعت و خدمات است. 
وی با اشاره به تعداد چاه‌های بخش صنعت و خدمات گفت: از مجموع ۸۰ حلقه چاه بخش صنعت و خدمات در شهرستان شاهرود ۵۴ حلقه معادل ۶۸ درصد مجهز به کنتور هوشمند شده است. 
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان اضافه کرد: از مجموع ۸۰ حلقه چاه آب برقی فعال در بخش صنعت و خدمات، تعداد ۵۸ چاه سهم بخش صنعت است که ۴۳ حلقه از این چاه ها به کنتور هوشمند مجهز شده است. 
احسانی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۲ حلقه چاه برقی فعال در شهرستان شاهرود نیز مربوط به حوزه خدمات است که نیمی از این چاه ها یعنی ۱۱ حلقه به کنتور هوشمند تجهیز شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha