• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402050100553
  • خبرنگار : 71457

هشدار رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی درباره وضعیت ارتش

هشدار رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی درباره وضعیت ارتش

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به عدم بقای این رژیم در منطقه به دلیل عدم انسجام ارتش آن هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آی نیوز ۲۴، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در نشست کمیسیون امور خارجه و دفاع در کنست، (پارلمان رژیم صهیونیستی) در بیت المقدس شرکت کرد.

هالوی عنوان داشت: "برای جبران ضرر هنوز دیر نیست. باید مسیر اصلاح شود، زیرا بدون انسجام درونی و بیرونی راه دیگری وجود ندارد. این مسؤولیت هر یک از ماست. مهمتر از همه مسؤولیت شخصی من است.

در سایه تشدید جنبش اعتراضی که اتحاد ارتش رژیم صهیونیستی را از بین برده و منجر به تفرقه در آن شده است، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش، با لحنی هشدارآمیز گفت: «خدمت در ارتش اسرائیل، چه در نیروهای عادی و چه در نیروهای ذخیره، یک وظیفه و امتیاز بزرگ است. اگر ارتش را قوی و منسجم نگه نداریم و اگر افراد شایسته در ارتش اسرائیل خدمت نکنند، دیگر نمی‌توانیم به عنوان یک دولت در منطقه وجود داشته باشیم.»

کانال ۱۲ عبری گزارش داد که هالوی به مقامات سیاسی گفته است، در صورت تصویب طرح اصلاحات قضایی، آسیب واقعی ظرف ۴۸ ساعت متوجه توانایی و کارایی ارتش خواهد شد.

این کانال تاکید کرد، بیش از ۱۰ هزار نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند در صورت عدم تعلیق طرح اصلاحات قضایی، به فعالیت داوطلبانه خود پایان خواهند داد.

این شبکه رژیم صهیونیستی افزود، ۹۰۴ سرباز شاغل در نیروهای ذخیره در بخش اطلاعات نظامی "آمان" از جمله ۴۸۷ نفر مافوق آنها در اعتراض به قوانین قضایی تصمیم به توقف خدمت داوطلبانه در ارتش گرفته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود بند «کاهش معقولیت یا دلیل منطقی» در طرح اصلاحات قضایی طی فردا به رای گذاشته شود و در صورت تصویب، لازم‌الاجرا خواهد بود.

بند «کاهش معقولیت» دادگاه‌های رژیم صهیونیستی از جمله دیوان عالی را از اعمال آنچه به عنوان «استاندارد معقولیت» در تصمیمات اتخاذ شده توسط مقامات سیاسی شناخته می‌شود، باز می‌دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha