• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402050100559
  • خبرنگار : 71675

نگرانی محسن یوسفی از وضعیت آینده آبی‌ها

استقلال ضعیف شده، تیم رقیب تقویت!

استقلال ضعیف شده، تیم رقیب تقویت!

بازیکن سابق استقلال درباره نگرانی‌های نکونام از شرایط تیم بیان کرد: استقلال نتوانست در نقل‌وانتقالات موفق عمل کند و بیشتر بازیکنان تاثیرگذار جدا شدند اما تیم رقیب بازیکنانش حفظ شد و حتی تقویت هم شد و همین باعث نگرانی نکونام شده است.

محسن یوسفی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: اسنقلال کم‌کم در حال تکمیل شدن است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد، زیرا تا شروع مسابقات زمان زیادی باقی نمانده است و تیم باید به هماهنگی کامل برسد. امیدوارم هرچه زودتر تیم کامل شود. هواداران خیلی نگران تیم هستند و باید هرچه زودتر تیم تکمیل شود.

وی درباره عملکرد استقلال از نقل وانتقالات ادامه داد: به هر حال استقلال زمان زیادی را در نقل‌وانتقالات از دست داده است و باید این زمان را جبران کند زیرا کمبود بازیکن باعث شد این تیم نتواند اردوی پیش‌فصل برگزار کند. باید تا آخرین روز پیش فصل صبر کنیم و منتظر بمانیم که مدیریت باشگاه نفرات جدید را جذب کند. تا اینجا بازیکنانی که قرار بود در زمان مدیریت قبلی جذب شوند، استقلال به خدمت گرفت.

استقلال ضعیف شده، تیم رقیب تقویت!

بازیکن سابق استقلال درباره نگرانی‌های نکونام از شرایط تیم بیان کرد: نکونام حق دارد نگران باشد زیرا او است که باید بابت نتایج تیم به هواداران و افکار عمومی پاسخ دهد. باید قبول کنیم استقلال نتوانست در نقل‌وانتقالات موفق عمل کند و بیشتر بازیکنان تاثیرگذار جدا شدند اما تیم رقیب بازیکنانش حفظ شد و حتی تقویت هم شد و همین باعث نگرانی نکونام شده است.

یوسفی درباره اینکه مشکل حال حاضر استقلال چیست افزود: عدم ثبات مدیریت، مشکل حال حاضر استقلال است. شما ببینید فصل گذشته ۳ مدیرعامل در تیم عوض شد و همین باعث شد تیم ضربه بخورد. مدیر نمی‌داند تا چه زمانی در باشگاه خواهد ماند. خطیر باید مشکل مالی را حل کند، چون بدهی‌ها استقلال را اذیت می‌کند و نتیجه‌اش این می شود که استقلال از آسیا حذف شود. مدیرعامل نمی‌داند بدهی را بدهد، پول بیاورد یا بازیکن بگیرد.

استقلال ضعیف شده، تیم رقیب تقویت!

تیمی موفق است که اول فصل را از دست ندهد

«نکونام در استقلال موفق می‌شود؟» او در این باره بیان کرد: نکونام پیش از این در استقلال حضور داشته و حاشیه‌های این تیم را کامل می‌شناسد. وی باید با بازیکنان صحبت کند تا آن‌ها با تمرکز بیشتری در مسابقات ابتدای فصل به میدان بروند. همان طور که می‌دانید تیمی در آخر فصل به موفقیت می‌رسد که از همان ابتدا امتیازات را جمع‌آوری کند و نکونام باید از این فرصت استفاده کند.

یوسفی درباره اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی در این فصل هستند عنوان کرد: سپاهان و تراکتور در نقل‌وانتقالات موفق بودند و بازیکنان مطرحی را جذب کردند. پرسپولیس هم توانست تیمش را حفظ کند و در کنار این تیم‌ها استقلال هم همیشه مدعی بوده و به نظر می رسد لیگ امسال هیجان بالایی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۳

پرسپولیس 7 تا خروجی داشته 3 تا خرید ولی استقلال خریدهاش بیشتر و خروجیش کمتر از پرسپولیس ست چرا واقعیت را برعکس جلوه می دین. اصلا استقلال اینقد بازیکن داره که باید چندتا را هم خط بزنه