• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402050100607
  • خبرنگار : 71496

تظاهرات علیه طرح تصویب اصلاحات قضایی مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی

تظاهرات علیه طرح تصویب اصلاحات قضایی مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برپایی تظاهرات علیه تصویب طرح اصلاحات قضایی مقابل ساختمان پارلمان این رژیم خبر دادند.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کردند که در حال حاضر تظاهراتی مقابل ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در مخالفت با تلاش‌ها برای تصویب اصلاحات قضایی آغاز شده است.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب نیوز فلسطین، برخی از تظاهرکنندگان صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو برای تصویب آنها تلاش می‌کند، در نزدیکی ساختمان کنست چادر زده‌اند.

آغاز تظاهرات علیه تصویب اصلاحات قضایی مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن هم اکنون جلسه‌ای فوری را در راستای تلاش برای رسیدن به یک توافق بر سر طرح اصلاحات قضایی برگزار کردند.

در مقابل، کانال ۷ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد، حزب راستگرا (لیکود به ریاست نتانیاهو) از طرفداران خود خواست تا عصر امروز در تل آویو در راستای آنچه که «محافظت از مشروعیت و رد کودتای چپ‌ها» می‌خوانند، حضور گسترده داشته باشند.

تظاهرات طرفداران نتانیاهو در حمایت از اصلاحات قضایی در تل آویو هم اکنون در حال برگزاری است. همزمان تظاهرات علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو ادامه دارد.

همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تنها چند روز با آسیب رساندن به کارایی نیروی هوایی «اسرائیل» فاصله داریم.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش رژیم نوشتند: در صورت عملی شدن تهدیدات مبنی بر امتناع از خدمت سربازی، کارایی ارتش «اسرائیل» به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد.

هدف نتانیاهو از تصویب این اصلاحات کاهش دایره اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی است.

پیش از این بسیاری از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با تصویب این طرح اعلام و تاکید کردند، در صورت تصویب این طرح، همکاری خود را با ارتش متوقف می‌کنند.

پژوهشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز امروز در هشداری فوری تاکید کرد که ارتش این رژیم در آستانه خطر فروپاشی قرار دارد.

آموس گلعاد، سرلشکر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به تلاش‌ها برای تصویب طرح اصلاحات قضایی گفت: نخست وزیر ما را به یک فاجعه هدایت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۰۰:۰۵

از کشته پشته ساخته! از حبس دیوار.