• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050100727
  • خبرنگار : 50522

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

معلم تراز انقلاب افتخار کشور است

معلم تراز انقلاب افتخار کشور است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند معلمانی باانگیزه و انقلابی است، گفت: معلم تراز انقلاب افتخار کشور است.

به گزارش ایسنا، سیدعلی مهاجر عصر امروز در بازدید از مرکز ارزیابی تکمیلی فرایند استخدام آموزگاری آموزش و پرورش استان گلستان در مجتمع علمی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه نحوه خدمت رسانی و تکریم داوطلبین بسیار خوب و قابل تقدیر است، اظهار کرد: از مدیرکل محترم آموزش و پرورش و همکاران ایشان که بستری آرام، مجهز وعواملی مجرب را در این مرحله از فرآیند استخدام به کار گرفته اند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه هر قدر توجه ما به تکریم و والا نگه داشتن جایگاه معلم بیشتر باشد بدون تردید فردای جامعه روشن تر و امیدوارانه تر خواهد بود، افزود: باید تلاش کنیم جایگاه معلم همواره رفیع و محترم بوده و تحت هیچ شرایطی دچار خدشه نشود.

معلم تراز انقلاب افتخار کشور است

معلم تراز انقلاب افتخار کشور است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه فرآیند ارزیابی باید عادلانه و بر اساس عدالت کامل اجرایی شود، خاطرنشان کرد: از تدابیر مناسبی که برای آموزش ارزیابان و همچنین انتخاب یک تیم ذخیره ارزیاب در کنار ارزیابی صمیمانه سپاسگزاریم.

مهاجر، معلم تراز انقلاب اسلامی را افتخار بزرگی برای کشور و انقلاب دانست و ادامه داد: توجه به تربیت در کنار تعلیم و تلاش برای ارتقای روحی و دانشی دانش آموزان در کنار توجه به معنویت توام با آموزش مطالب علمی و مهارتی از ویژگی های معلم تراز انقلاب است.

معلم تراز انقلاب افتخار کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز با اشاره به اینکه امسال تلاش کردیم تمامی تدابیر را برای ایجاد آرامش و بستری کاملا مناسب برای انجام فرآیند ارزیابی تکمیلی استخدامی به کار ببندیم، تصریح کرد: در تمامی حوزه های برگزاری فرآیند ارزیابی و آزمون تکمیلی از کادری کاملا مجرب، آموزش دیده و مسلط به امور استفاده شده است.

سیدرضا نظری با تقدیر از همکاران فرهنگی خود که پس از پایان فرآیند ارزیابی در ساعات ابتدایی شب، تا ساعتهای پایانی شب برای درج نتایج ارزیابی در سامانه عمچنان مشغول هستند، گفت: تمامی همکاران ما سوگند یاد کرده اند بدون در نظر گرفتن هر گونه پیش داوری و دخالت دادن سلیفقه های شخصی و تنها بر اساس مولفه ها و سنجه های اعلام شده ملی به صورت دقیق ارزیابی را صورت دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha