• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402050200986
  • خبرنگار : 71664

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد

تلاش برای اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا نیمه اول شهریور

تلاش برای اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا نیمه اول شهریور

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال استخراج نتایج پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم نتایج نهایی این دوره را در نیمه اول شهریور ماه اعلام کنیم.

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ما در بررسی رشته‌ محل‌های انتخاب شده برای اعلام نتایج نهایی هستیم، اظهار کرد: رشته‌محل‌هایی که از سوی داوطلبان با توجه به سهمیه‌های مختلف انجام شده است، در حال بررسی هستیم. در حال حاضر، مراحل مربوط به استخراج یا همان اعلام نتایج نهایی را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که نتایج نهایی پنجاهمین دوره آزمون دستیاری را در نیمه اول شهریور ماه اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه پنجاهمین دوره آزمون دستیاری، بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال در ۲۵ رشته تخصصی برگزار شد، افزود: بیش از ۱۳ هزار نفر، متقاضی شرکت در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی بودند و از این تعداد، حدود  ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر در جلسه آزمون حضور داشتند. نتایج اولیه پنجاهمین آزمون دستیاری،صبح چهارشنبه ۳۱ خرداد در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر شد و در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت انتخاب رشته‌محل آزمون دستیاری از صبح روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز هفدهم تیر ماه ادامه داشت. پس از اتمام فرانید انتخاب رشته‌محل، فرصت مجدد و ویرایش انتخاب رشته‌ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه آغاز شد و تا ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: فرصت انتخاب رشته در این آزمون تخصصی برای دومین بار تمدید شد. بر این اساس، فرصت مجدد ۲ روزه انتخاب رشته پنجاهمین آزمون دستیاری از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۸ تیر آغاز شد و تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه ادامه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha