• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402050201252
  • خبرنگار : 50589

اکرامی: تراکتور به یک مهاجم نوک باکیفیت نیازمند است

اکرامی: تراکتور به یک مهاجم نوک باکیفیت نیازمند است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور معتقد است این تیم برای تکمیل شدن ترکیب خود به جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی نیازمند است.

مصطفی اکرامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هواداران تراکتور در طی سال های اخیر بنا به دلایل مختلف، نتوانستند به صورت مستمر در طول فصل در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما امسال حضور مستمر پرشورها در ورزشگاه می‌تواند برگ برنده تیم فوتبال تراکتور باشد.

وی در رابطه با انتخاب کاپیتان تراکتور در فصل پیش‌رو عنوان کرد: شجاع خلیل‌زاده، ملی‌پوش است که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را نیز در کارنامه دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای رهبری تیم در زمین باشد، اما همچنان جای مهدی کیانی در تراکتور خالی است.

اکرامی در رابطه با بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: تیم‌ها اکثرا سه دفاعه بازی می‌کنند و این سیستم معمولا به پنج دفاعه تبدیل می‌شود و با این اوصاف پیش‌بینی من این است که شاهد گل‌های کمتری در فصل پیش‌رو باشیم.

مدافع پیشین تراکتور افزود: به نظرم تیم‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس مدعیان فصل پیش‌رو خواهند بود و در کنار این سه تیم، استقلال نیز می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود.

وی در واکنش به قانون سقف قرارداد فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها در نقل‌وانتقالات گفت: من فکر می‌کنم که این قانون دور از حرفه‌ای‌گری است، اگر باشگاهی نتواند و یا نخواهد مبلغ قید شده در قرارداد را پرداخت کند به ضرر بازیکن خواهد بود و این قانون هیچ تاثیری بر این موضوع ندارد، بهتر است فدراسیون فوتبال، قانون «ضمانت پرداخت» را برای باشگاه ها در نظر بگیرد.

مدافع سابق تراکتور در رابطه با عملکرد تیم فوتبال تراکتور در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: در مجموع تراکتور عملکرد خوبی در یارگیری داشته است و به‌نظرم این تیم برای تکمیل‌تر شدن به جذب یک مهاجم نوک خارجی با کیفیت همانند، فلاویو لوپز و لوسیانو ادینهو نیازمند است.

به گزارش ایسنا، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۲ مردادماه آغاز خواهد شد و تراکتور در گام نخست میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha