• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402050201431
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

هیات‌های ورزشی کرمانشاه اسپانسر جذب کنند

هیات‌های ورزشی کرمانشاه اسپانسر جذب کنند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از هیات های ورزشی استان خواست تا در کنار اعتبارات استانی، به دنبال جذب اسپانسر و درآمدزایی باشند.  

منوچهر حاتمی، امروزدوشنبه (دوم مرداد) در نشست با روسا و مسئولان هیات‌های ورزشی استان با موضوع " چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی" کشور، بااشاره به وظایف هیات های ورزشی در دو حوزه همگانی و قهرمانی، اظهارکرد: حوزه همگانی می تواند به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت جامعه کمک کند.

وی افزود: در حوزه قهرمانی هم هیات‌های ورزشی باید از رده‌های سنی پایه به دنبال شناسایی و کشف استعدادها و پرورش آنها باشند تا در آینده نتیجه فعالیت های خود را با ظهور قهرمانان جدید و مدال آوری‌های آنها ببینند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه هیات های ورزشی باید برای بهبود وضعیت هیات های خود به دنبال اسپانسر باشند، اعلام کرد: هرچند در اساسنامه هیات‌های ورزشی قید شده، بخشی از اعتبارات آنها از سوی اداره کل ورزش و جوانان تامین می‌شود، اما باتوجه به محدود بودن اعتبارات، آنها هم باید برای جذب اسپانسر و درآمدزایی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان بین هیات‌های ورزشی براساس عملکرد آنها و داشتن برنامه و تقویم است، بنابراین اعتبارات امسال هم براین مبنا بین هیات های ورزشی توزیع شد.

حاتمی تاکید کرد: هیات های ورزشی نباید تنها منتظر دستورالعمل از سوی وزارتخانه باشند، بلکه باید با تفکرات جدید بدنبال طرح‌ریزی برنامه‌های جدید باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اشاره کرد و گفت: از همه هیات‌های ورزشی می‌خواهیم که با برنامه در این مسابقات حاضر شوند تا جایگاه مناسبی را در رده‌بندی استان ها بدست آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در این راستا، سیاست‌های  تشویقی را برای هیات‌ها و ورزشکاران در نظر گرفته ایم، به این شکل که از سه هیات اول و ورزشکاران مدال آور تقدیر و تجلیل به عمل خواهیم آورد.

پیش‌بینی حضور ۱۸ ورزشکار کرمانشاهی در بازی‌های آسیایی

در ادامه این نشست، فرهمند سال افزون معاون ورزش و جوانان استان نیز، بااشاره به اینکه ابتدای امسال یک مرحله توزیع اعتبارات بین هیات های ورزشی انجام گرفت، افزود: میزان توزیع اعتبارات براساس عملکرد هیات های ورزشی بود.

وی افزود: همچنین اخیرا یک  مرحله دیگر توزیع اعتبار را بین ۱۲ تا ۱۳ هیات  ورزشی که احتمال اعزام ورزشکار به بازی های آسیایی هانگژو را دارند، داشتیم تا بتوانند از محل آن از ورزشکارانشان حمایت کنند.

به گفته این مسئول، پیش بینی می شود حدود ۱۸ ورزشکار کرمانشاهی در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ حضور داشته باشند. البته تاکنون حضور هیچکدام از ورزشکاران استان در بازی های آسیایی هانگژو قطعی نشده است.

سال افزون در ادامه عنوان کرد: برای المپیاد استعدادهای برتر ورزشی هم مقرر شده که اعتباری در اختیار استان ها قرار داده شود که درصورت تخصیص براساس عملکرد هیات های ورزشی در این المپیاد بین آنها توزیع می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha