• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402050201467
  • خبرنگار : 71616

گلایه برخی مشتریان از یک خودروساز خصوصی برای جایگزینی برخی محصولات

گلایه برخی مشتریان از یک خودروساز خصوصی برای جایگزینی برخی محصولات

به دنبال موضوع مطرح شده برای جایگزینی یک خودرو به‌ جای دو محصول دیگر از یک شرکت خودروسازی خصوصی عنوان شد که دریافت خودروی جایگزین کاملا اختیاری است و در صورتی که مشتری تمایل به دریافت نداشته باشد، می‌تواند برای خودروی خود منتظر بماند و نوبت آن‌ها محفوظ خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از مشتریان شرکت مدیران‌خودرو که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، متقاضی دو محصول آریزو ۷ و تیگو ۸ این شرکت بوده‌ و نوبت دریافت تابستان سال جاری داشته‌اند، در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که در پیامکی به آن‌ها اعلام شده است که این دو خودرو فعلا آماده تحویل نیست و مشتری می‌تواند به‌جای آن محصول فونیکس FX را دریافت کند. 

تعدادی از این مشتریان با توجه به اختلاف قیمت این محصولات با خودروی موردنظر تمایل به این جایگزینی نداشته‌اند.

در این رابطه مشتری مدعی است که نمایندگی مدیران‌خودرو به وی اعلام کرده که چنانچه تمایل به دریافت خودروی مورد نظر را نداشته باشید، بایستی انصراف دهید و نوبت شما از بین خواهد رفت.

ایسنا، موضوع را از شرکت مدیران‌خودرو مورد پیگیری قرار داد که در نتیجه آن، در رابطه با بخش اول این گزارش که به موضوع جایگزینی محصولات اشاره شد، این شرکت خودروساز، پذیرفتن این پیشنهاد توسط مشتری به اجبار را رد کرد.

پس از آن هم این شرکت، اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر که بر اساس آن به اختیاری بودن این طرح جایگزینی تاکید کرده است.

در این اطلاعیه آمده است :

"در تکمیل بخشنامه شماره ۲ فونیکس تاریخ ٣١ تیر ماه  ۱۴۰۲ به اطلاع مشتریان مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ می‌رساند: همانگونه که در مفاد بخشنامه مشهود است، مشتریان با توجه به موجودی خودروی FX PREMIUM  و امکان تحویل به‌موقع این خودرو، می‌توانند از ابتدا برای دریافت این خودرو اقدام کنند. البته که هیچگونه اجباری برای مشتریان به جهت انتخاب این خودرو وجود ندارد.

چنانچه دراینده هرگونه شرایط راحت‌تر و منطبق با درخواست مشتری که امکان‌پذیر باشد، فراهم شود، شرکت به سرعت در این زمینه اقدام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد؛ لذا مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که شرکت مدیران‌خودرو در راستای مشتری مداری و تکریم از مشتریان، هرگونه همکاری در جهت آنکه مشتری، خودروی مورد علاقه خود را دریافت کند، انجام خواهد داد."

نیاز به انصراف نیست و نوبت محفوظ خواهد ماند

در رابطه با بخش دوم این گزارش که به گلایه برخی مشتریان مبنی بر اعلام نمایندگی برای انصراف و از بین رفتن نوبت وی پرداخته شده، مدیر فروش و بازاریابی این شرکت خوروسازی در پاسخ به ایسنا، تاکید کرد که نیازی به انصراف برای مشتریانی که تمایل به دریافت خودروی مورد نظر ندارند نبوده و نوبت آن‌ها محفوظ خواهد ماند تا هر زمان که تمایل داشتند، برای دریافت خودروی انتخابی خود (زمانی که تحویل فراهم شود) یا هر محصول از این شرکت که بخشنامه آن اطلاع‌رسانی شود، اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۳ ۲۲:۲۵

. خودرو ساز خودر را گذاشته با قیمت مصوب 600میلیون مشتری میره ثبت نام میکنه پولش چند ماه تو حساب وکالتی دولت یا هم سامانه یکپارچه می مونه بعد موقع تحویل و تکمیل وجه خودرو خودرو ساز 600میلیون را به یک میلیارد افزایش میده کسی هم جوابگو نیست من یه سوال از رسانه از سازمانهای نظارتی دارم بر چه اساسی و مبنایی این اتفاقات صورت میگیرد مگه ما کجایی دنیا گیر کردیم مگه اینجا کجایی دنیاست .

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۰ ۱۷:۳۰

سلام. من با کارشناسان فروش مدیران خودرو و آسیا خودرو تماس گرفتم و گفتم در سامانه تیگو ۸ثبت نام کرده ام و نوبت من بهار 1403 است و جواب دادند که تیگو ۸ تحویل نمیشه و گفتند با فونیکس FX یا تیگو ۷ یا آریزو ۶ جایگزین کنم!!! حالا تکلیف امثال بنده چه میشه؟ چه نهادی پیگیر این مشکلات است که خودروهای ثبت نامی به موقع و با قیمت مصوب تحویل مشتری بشه؟ لطفا پیگیری کنید