• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402050301553
  • خبرنگار : 71649

واکنش مدیر سپاهان به شایعه خریدهای نجومی

واکنش مدیر سپاهان به شایعه خریدهای نجومی

مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این باشگاه حساب و کتاب دارد و خارج از ضوابط تعیین شده عمل نمی‌کند.

مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت سپاهانی‌ها پیش از آغاز لیگ برتر اظهار کرد: پس از بازگشت به ایران (از اردوی ترکیه) به ایفمارک رفتیم و سه روز استراحت کردیم. سپس تمریناتمان را صبح و بعد از ظهر پیگیری کردیم و چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف فجر شهیدسپاسی شیراز می‌رویم. مورایس از شرایط تیم راضی است و تا آغاز رقابت‌ها به تمرین ادامه می‌دهیم.

چرایی شایعه جدایی رضا اسدی از سپاهان

او در واکنش به شایعات چند وقت اخیر نسبت به جدایی اسدی و مغانلو از این تیم عنوان کرد: در فصل نقل‌وانتقالات این مسائل وجود دارد. این دو نفر هیچ موردی ندارند و با انگیزه کامل در تمرینات شرکت می‌کنند. مورایس در یک جلسه تمرین به اسدی استراحت داد و پس از آن چنین شایعاتی شکل گرفت.

مدیر تیم سپاهان درباره ادامه نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: در این مورد نمی‌توانم اطلاعات دقیقی بدهم اما کارمان را مثل دیگر باشگاه‌ها ادامه خواهیم داد.

واکنش به شایعه خریدهای نجومی سپاهان

او در رابطه با سقف قراردادهای باشگاه سپاهان و شایعاتی مبنی بر رقم بالای قرارداد بازیکنان این تیم گفت: این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحیح نیست. هر ریالی که در باشگاه هزینه می‌شود حساب و کتاب دارد. نمی‌توانیم خارج از ضوابط تعیین شده عمل کنیم و همه چیز طبق اصول و برنامه باشگاه پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید

هدف سپاهان قهرمانی در ایران است

سلیمی در پایان درباره هدف‌گذاری باشگاه در لیگ پیش رو گفت: بدون شک هم باشگاه و هم هواداران می‌خواهند سپاهان قهرمان شود و ما هم در جهت موفقیت و قهرمانی این تیم قدم برمی‌داریم. ما در سه جبهه می‌جنگیم و کار دشواری در آسیا داریم. رقابت‌ در لیگ قهرمانان آسیا با حضور حریفان شناخته شده‌مان سخت خواهد بود اما تلاش خواهیم کرد نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۰۱:۱۲

این آقا مدیر دروغگویی باشگاه دروغگویان است