• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402050302086
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید استاندار بر تکمیل پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان

تاکید استاندار بر تکمیل پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: رزمندگان‌ استان‌ سمنان در عملیات‌ و برهه های سخت دوران دفاع مقدس نقش آفرینی بسیار تعیین‌کننده و ارزنده ای داشتند.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۳ مرداد ۱۴۰۳ در دیدار با سردار سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با تقدیر از تلاش های سرهنگ‌ سلامی مدیرکل پیشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و آرزوی توفیق برای سردار مطهری مدیرکل جدید این بنیاد در استان اظهار کرد: نشر ارزش های دفاع مقدس امری ضروری است.
وی افزود: روحیه تدین، ولایت‌پذیری و بصیرت مردم استان زبانزد است.
استاندار سمنان ادامه داد: تلاش کردیم تا در سطح استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت عینی و عملی اقدام کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از پارک موزه دفاع مقدس سمنان به عنوان یکی از بزرگترین پارک موزه های کشور نام برد و گفت: برای‌ مجموعه مرکز فرهنگی و پارک‌ موزه دفاع مقدس استان جانمایی بسیار خوبی انجام گرفته است.
هاشمی تصریح کرد: با روایتگری ارزشهای دوران دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان، می توان در مسیر ترویج و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس گام برداشت.
استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا با اقدامات‌ مطلوب، حوزه سخت افزاری مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان تکمیل و سپس در مسیر تهیه، تدوین و تولید امور محتوایی گام برداریم.
سردار سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور نیز با تقدیر از حمایت های استان از راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس سمنان بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تاکید کرد و گفت: جامعه هدف پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان باید دانش آموزان، نوجوانان و جوانان باشد.
وی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می تواند از طریق تکمیل و بهره برداری از موزه، کتاب، امور نرم افزاری و اقدامات فرهنگی خود در راستای ترویج ارزشهای دفاع مقدس بخصوص برای نسل امروز جامعه بکوشد.
سردار سهرابی بر لزوم تهیه و تدوین امور محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان تاکید و تصریح کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ‌ دفاع مقدس را بیش از پیش در جامعه ترویج شود.
به گزارش ایسنا- با حضور سردار سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ سلامی مدیرکل پیشین بنیاد حفظ آثار استان سردار مطهری به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان معرفی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha