• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402050302113
  • خبرنگار : 50084

بادامکی: مدیریت آماتور شادکام تیم را از صعود باز داشت

بادامکی: مدیریت آماتور شادکام تیم را از صعود باز داشت

ایسنا/خراسان رضوی پیشکسوت فوتبال خراسان معتقد است تیم شادکام بدون مالکش می‌توانست ۱۰ هفته به پایان رقابت‌ها به لیگ دسته دوم صعود کند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قبول سرمربی‌گری شادکام مشهد و اتفاقاتی که در این تیم رخ داد اظهار کرد: ابدا قصد صحبت نداشتم، اما با توجه به پست عجیبی که مالک باشگاه در فضای مجازی گذاشته لازم دانستم تا شفاف همه چیز را روایت کنم. اشتباه بزرگی کردم که هدایت این تیم را برعهده گرفتم. به من گفته بودند که این تیم از همه نظر آماده صعود است، اما وقتی سر تمرین رفتم دیدم هیچ نظمی وجود ندارد.

بادامکی در خصوص صحبت‌های مالک باشگاه علیه وی تصریح کرد: به روایت‌های عجیب و غریب این فرد کاری ندارم، واقعیت این بود که چهارشنبه شب ساعت ۲۲ دبیر هیات فوتبال با من تماس گرفت و گفت شادکام می‌خواهد با تو صحبت کند. شماره من را نتوانسته بود شادکام گیر بیاورد و به همین خاطر از دبیر هیات فوتبال شماره‌ام را خواسته بود. گفتم مشکلی نیست و اگر کمکی از دستم بربیاید در کنار تیم شهر هستم. به این ترتیب شادکام چند دقیقه بعد تماس گرفت و ساعت ۲۳ به در خانه من آمد، گفت با کادرفنی و ۱ فرد دیگر جلسه‌ای داشتند در خصوص اینکه چه کسی لباس شخصی بپوشد و روی نیمکت بنشیند! بحثشان شده‌است.

وی افزود: شادکام درد دل کرد و گفت کادرفنی‌اش، جلوی چشمش به هم فحاشی کرده‌اند و شادکام از آن مکان خارج شده‌است.

بادامکی گفت: او از من خواهش کرد کمکش کنم. پاسخ دادم که می شود تا فردا صبح فکر کنم؟ گفت نه خواهش می کنم همین الان قبول کن. فقط تنها شرطی که گذاشتم این بود که برادرم همراهم باشد. فردای آن روز ساعت ۱۴ با من تماس گرفتند که لطفا سر تمرین بیایید تا معارفه برگزار شود. اصلا به فرض که مرا پیشنهاد کرده‌اند، خب مگر تفنگ روی سرت گذاشته‌بودند؟ قبول نمی‌کردی!

نیکبخت گفت برخی سمی هستند

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: در آن فاصله فقط به نیکبخت زنگ زدم و از وی رخصت گرفتم که پاسخ داد مواظب چند نفر در آن تیم باش که به شدت سمی و مهلک هستند.

بادامکی گفت: درنهایت به روز بازی رسیدیم و اتفاقات وحشتناکی رقم خورد. اگر من نبودم مشخص نبود آقایان چه آبروریزی بزرگی روز مسابقه در ورزشگاه به راه می‌انداختند. در کجای دنیا مالک ۲ ساعت به بازی تمرکز تیمش را با پرداخت دلار در هتل به بازیکنان به هم می‌ریزد؟

وی افزود: وقتی یک آدم آماتور مالک بشود نباید البته از هیچ چیز تعجب کرد، اما این فرد به قدری از فضای فوتبال دور است که چند ساعت به بازی تمرکز بازیکنان من را با پرداخت دلار به جای مطالبات به هم ریخت. بازیکن من ۲ ساعت به بازی دنبال شماره صرافی می‌گشت تا ببیند آقای مالک دلار را با او درست حساب کرده یا نه؟

بادامکی خاطرنشان کرد: به ۲ بازیکن بابت طلبشان یک صد دلاری دادند. تصور کنید بازیکن قرار است مهمترین بازی فصلش را برگزار کند و به جای تمرکز روی آکادمی کیا، به دنبال تقسیم ۱۰۰ دلاری باشد. بازیکن ستاره تیم قرار بوده پول اجاره ملکش را بدهد، گلایه داشت که این دلار را من چه کنم؟ جو بد تیمش را من درست کردم تا آبروریزی نشود.

کاپیتان سابق ابومسلم گفت: فرض کنیم من بدترین مربی عالم بوده‌ام، ایراد سعید خانی چه بود؟ نیکبخت هم آدم بدی بود؟ همه بد هستند و این اقا که هیچ مطلقا هیچ رزومه فوتبالی ندارد خوب است؟  

وی تاکید کرد: کاپیتان پرسپولیس منتظر لیگ ۳ بوده؟ جز اینکه از کنار امثال من برخی گنده شدند، چه فایده دیگری در فوتبال این استان داشته‌اند؟ ۲ هفته به پایان فصل من چطور می‌خواستم تاکتیک یاد بدهم؟

بادامکی گفت: آنقدر این فرد از علم مدیریت و و فضای فوتبال دور بود که پیش از بازی به خودش اجازه داد از سرمربی تیم راجع به تاکتیک و چینش بازیکنان بپرسد. کلا ۲ تغییر دادم و از رضا ظریف و شاهین محمدی استفاده کردم. شادکام اگر دوست دارد خب چرا سرمربی نمی‌شود؟ وقتی فوتبال بی در و پیکر شده که وی می‌تواند وارد تیمداری شود، چرا که نه، مربی هم بشود.  

سرمربی سابق شادکام مشهد گفت: خودش در پستی اینستاگرامی تلویحا تایید کرده که از خودش اختیاری ندارد و هرکس از راه برسد به او چیزی بگوید سریعا خام می‌شود و متاسفانه دهن‌بین است. دور و بر شادکام را آنهایی که پول دادند تا فوتبالیست صدایشان کنند پر کرده‌اند و آنها اصلا در حدی نیستند که پاسخشان را بدهم. مقصر ما فوتبالی‌ها هستیم که اجازه می‌دهیم هرکسی وارد چرخه شود.

برخی پول دادند فوتبالیست و مربی شوند

بادامکی گفت: برخی پول دادند که فوتبالیست شوند، پول دادند که مربی شوند، من چنین آدمی نیستم و زمان این را ثابت کرده‌است. وقتی قبول کردم همه به من خرده گرفتند که چرا به لیگ ۳ رفته‌ام و چرا چنین باشگاه آماتوری را انتخاب کردم.

وی تصریح کرد: این تیم اگر بدون مالکش وارد رقابت‌ها می‌شد ۱۰ هفته  قبل باید صعودش قطعی می‌شد. ببینید چقدر آماتور و پرت هستند که خودشان با اظهاراتشان تیشه به ریشه خود می‌زنند؟ چطور تمرین شاداب و فرحبخش برگزار کردید و به این نتیجه رسیدید که باید مربی را عوض کنید؟

بادامکی با انتقاد از وابستگی مالک تیم به فضای مجازی گفت: علم مدیریت تیم را در اینستاگرام می‌خواهند یاد بگیرند و همه هم این را فهمیده‌اند که این فرد تعادل درستی ندارد و متاسفانه فقط و فقط برای فوتبال استان بی‌آبرویی به بار آورده است.

وی گفت: مالکی که از وسط فصل به بازیکنان تیمش می‌گوید نگران نباشید امتیاز لیگ ۱ می‌خرم معلوم است تیمش صعود نمی‌کند. سعید خانی با ۳ بازی ۷ امتیاز و بدون گل خورده صدرنشین بود، انقدر ناوارد بودید که مربی صدرنشین را برکنار کردید! حالا جوش پول از دست رفته را می‌زنید؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha