• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402050402744
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص اعتبارات بی‌سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص اعتبارات بی‌سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم دولت به استان اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.

علی‌محمد روستا در همایش شهرداران ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت افزود: شهرداری یاسوج در آماده سازی شهر برای استقبال از دولت سنگ تمام گذاشت که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت اعتبارات بی‌سابقه به حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد اظهارکرد: ۱۲ همت برای حوزه عمرانی و ۱۱ همت برای حوزه اقتصادی اختصاص داده شده که جزئیات بیشتر آن توسط استاندار اطلاع رسانی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های استاندار و سایر مسوولان استان خاطرنشان کرد: تلاش‌های صورت گرفته منجر به اقدامات خوبی برای تمام جغرافیای استان در حوزه عمرانی و سرمایه‌گذاری شده است.

روستا با اشاره به اینکه بازدید دوره‌ای از شهرداری‌ها انجام خواهد شد، تصریح کرد: به صورت ماهانه یا هر دو ماه یکبار از شهرداری‌ها بازدید و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: آنچه اصل کار است کار عمرانی است و شهرداران باید در خصوص اعتباراتی که برای کارهای عمرانی به آنها اختصاص داده می‌شود، پاسخ‌گو باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به فکر درآمدزایی پایدار باشند عنوان کرد: متاسفانه میراث‌دار انباشت نیروهای مازاد در شهرداری‌ها هستیم.

روستا تاکید کرد: شهرداری‌ها آنقدر نیروی مازاد جذب کردند و چاق و فربه شدند که به مانند یک فرد دیابتی می‌مانند که از انجام وظایف خود عاجز مانده و که این مورد در شهرداری یاسوج بیشتر به چشم می‌خورد.

وی در خصوص نبود ماشین آلات در برخی شهرداری‌های استان اظهارکرد: شهرداری‌های شهرهایی که بهم نزدیک هستند از ماشین‌آلات یکدیگر در مواقع ضروری استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیما و منظر شهری استان با مشکل مواجه است که باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.

روستا در خصوص مشکلات شهر مادوان افزود: جلسه‌ای با منابع طبیعی برگزار شد و مقرر کردیم زمین‌های بالادستی حوزه منابع طبیعی برای فضای سبز در اختیار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی همچنین بر رفع کنده‌کاری در سطح شهرها تاکید و بیان کرد: کنده کاری‌ها  اصولی دارد که این اصول در شهرهای استان رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha