• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402050402779
  • خبرنگار : 71516

شکست دیگری برای تل‌آویو

انجمن مردم‌شناسی آمریکا با تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی موافقت کرد

انجمن مردم‌شناسی آمریکا با تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی موافقت کرد

انجمن مردم شناسی آمریکا که ۱۲ هزار عضو دارد با تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات نژادپرستانه این رژیم موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، در زمانی که رژیم صهیونیستی برای شکستن انزوای بین‌المللی خود تلاش می‌کند و صدها میلیون دلار را به این هدف اختصاص داده است، پیروزی‌ها و موفقیت‌های جنبش تحریم رژیم صهیونیستی(BDS) در تمام سطوح ادامه دارد و فعالان و حامیان تحریم ثابت می‌کنند که هیچ تلاشی برای از بین بردن همبستگی با مبارزه فلسطین برای آزادی موفقیت آمیز نخواهد بود. رژیم صهیونیستی نیز جنبش تحریم را تهدید استراتژیکی علیه امنیت خود می‌داند.

در این راستا جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از اقدام انجمن مردم شناسی آمریکا که با ۷۱ درصد آرا به درخواست کمپین فلسطین برای تحریم مراکز آکادمیک اسرائیل و قطع روابط با دانشگاه‌های اسرائیل به دلیل دست داشتن عمیق و مکرر در اشغالگری و استعمار و شهرک‌سازی و آپارتاید اسرائیل پاسخ مثبت دادند، استقبال می‌کنیم. با این اقدام تاریخی این انجمن که تعداد اعضای آن بیش از ۱۲ هزار آکادمیک است، به بزرگترین انجمن آکادمیک آمریکا تبدیل می‌شود که از تحریم دانشگاه‌های اسرائیل حمایت می‌کند؛ دانشگاه‌هایی که نقش محوری در ارتقای سلاح و سامانه‌های نظامی دارند. اسرائیل از این سلاح‌ها برای کشتن و زخمی کردن و ترساندن فلسطینی‌ها استفاده می‌کند.

کمپین فلسطینی تحریم آکادمیک و فرهنگی رژیم صهیونیستی از طرح انجمن مردم شناسی آمریکا و تمام اعضای انجمن که با جدیت برای تضمین پایبندی جمعیت به اصول خود از جمله عدالت اجتماعی، برابری و مبارزه با نژادپرستی به عنوان گام مهمی برای آزادی مردم از زیر بار سلطه استعمار تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha