• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402050402892
  • خبرنگار : 50291

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شرق استان تهران

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شرق استان تهران

ایسنا/تهران رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران از اجرای تمهیدات ویژه و محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری شرق استان تهران خبر داد.

علی سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه چهارم مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی اماکن متبرکه و امام زاده‌ها و مصلی‌های سطح شرق استان تهران اجرا می‌شود و پلیس راهور با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند تا ضمن ارائه خدمات خدا پسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.

وی افزود: زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در عصر روز تاسوعا و صبح روز عاشورا تا پایان مراسم عزاداری بدین شرح خواهد بود:

روز تاسوعا مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۰۵ محل تجمع هیئت ها ، میدان مسجد جامع ورامین ؛ محدودیت تردد از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم ، خیابان شهدا از ابتدای خیابان شهید محمودی و تقاطع خیابان رسالت و طالقانی به سمت میدان امام و میدان مسجد جامع ، خیابان شهید بهشتی از محدوده ابتدای امام زاده عبدالله و شهدای گمنام به سمت مسجد جامع و از میدان مادر به سمت میدان مسجد جامع محدودیت اجرا می‌شود.

روز عاشورا مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۰۶ محل تجمع هیئت ها و برگزاری نماز ظهر عاشورا در میدان امام و خیابان مسجد جامع ؛ محدودیت تردد از ساعت ۷ صبح تا پایان

مراسم، از میدان امام حسین (ع)، خیابان شهدا به سمت میدان امام خمینی(ره) و از تقاطع رسالت به سمت خیابان طالقانی و میدان امام خمینی (ره) محدودیت تردد وسایل نقلیه برقرار می باشد.

همچنین در محدوده گلزار شهدا (حسین رضا) در هر دو مسیر رفت و برگشت از سمت زیرگذر کلاته و از تقاطع روغن کشی به سمت حسین رضا محدودیت تردد اجرا می شود.

سلیمانی افزود: با توجه به کثرت جمعیت و حرکت هیئت های عزاداری به سمت خیابان‌های اصلی و محل تجمع ، مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده هیات‌های عزاداری درشب‌های محرم در معابر شهری شرق استان تهران، عبور هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران یادآور شد که برای کنترل و ایجاد نظم بیشتر دسته‌های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان ها با هماهنگی انجام شده با مسئولان هیات‌ها و مساجد مقرر شد برای هر دسته عزاداری، یک نفر محرم‌یار تعیین و برای ایجاد نظم با پلیس همکاری کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان تاکید کرد: رانندگان محترم از هر گونه پارک خودروها در محل‌ها و مسیرهای اعلام شده خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده، خودروی آنان به پارکینگ انتقال داده خواهد شد و از شهروندان محترم درخواست داریم که نهایت همکاری را با ماموران پلیس راهور مستقر در معابر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha