• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050402981
  • خبرنگار : 50039

تعطیلی اماکن ورزشی و سینماهای گلستان

تعطیلی اماکن ورزشی و سینماهای گلستان

ایسنا/گلستان همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، برخی از اماکن عمومی استان گلستان تعطیل و یا فعالیت برخی از آنها محدود شد.

با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای این امام بزرگوار، برخی از اماکن عمومی استان گلستان از قبیل سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری و آموزشگاه ها تعطیل و یا فعالیت برخی از آنها محدود شد.

قاسمعلی برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان عصر امروز چهارشنبه «۴ مردادماه» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه اماکن ورزشی در سطح استان گلستان از هم اکنون «ساعت ١٨ روز چهارشنبه ۴ مردادماه» تا صبح روز شنبه «٧ مرداد ماه» تعطیل شد.

وی با تأکید بر اینکه با تعطیلی اماکن ورزشی همه فعالیت‌های ورزشی متوقف و هیچ گونه مسابقه در هیچ سطحی در استان برگزار نمی‌شود، در خصوص مسابقات اسب دوانی کورس بهاره و تابستانه گنبدکاووس و بندرترکمن، توضیح داد: پیش‌تر تعطیلی مسابقات اسب دوانی روزهای پنج شنبه و جمعه «۵ و ۶ مرداد ماه» و تغییر زمان برگزاری این رقابت‌ها به روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ مرداد ماه اطلاع‌رسانی شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایسنا از تعطیلی سینماها، سالن‌های آمفی‌تئاتر و مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان از شامگاه چهارشنبه ۴ مرداد ماه خبر داد و گفت: این محدودیت شامل سینماها، سالن‌های آمفی‌تئاتر و مجتمع‌های فرهنگی و هنری که برنامه‌هایی متناسب با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همانند اجرای تعزیه و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری دارند، نمی‌شود.

محمد رعیت با تأکید بر اینکه یقیناً همچون گذشته هنرمندان فعال در حوزه تعزیه، شعر، خوشنویسی، نقاشی، عکس و دیگر هنرها ویژه برنامه‌های متناسب با ایام را برای اجرای عموم خواهند داشت، خاطرنشان کرد: اجرای هرگونه برنامه مرتبط از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود و علاقمندان و عزاداران سرور و سالار شهیدان می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha