• پنجشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402050503272
  • خبرنگار : 71402

روسیه مراکز فرماندهی نظامی اوکراین را هدف گرفت

روسیه مراکز فرماندهی نظامی اوکراین را هدف گرفت

وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) گفت که ارتش روسیه حملات موشکی به پست‌های فرماندهی و فرودگاه‌های نیروهای مسلح اوکراین انجام داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که تمامی اهداف با موفقیت هدف گرفته شدند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح روسیه حملات متمرکز را با سلاح‌های هوایی با دقت بالا و دوربرد مستقر در هوا و دریا، مراکز فرماندهی و کنترل و استقرار نیروهای مسلح اوکراین، کارگاه‌ها و سایت‌های نگهداری قایق‌های بدون سرنشین و همچنین موشک‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات نظامی دریافت شده از اروپا و ایالات متحده انجام دادند.  

وزارت دفاع روسیه گفته است که ۹ تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای انجام عملیات تهاجمی در دونتسک، لیمان و دونتسک جنوبی را دفع کرده است.

روسیه همچنین از حملات کوبنده به شهر بندری اودسا خبر داده است. براساس گزارش‌ها زیرساختهای دریایی در بندر اودسا و شهرهای مجاور متحمل آسیب‌های شدید شده و پایگاه مزدوران خارجی و فرودگاه نظامی نیکولایف نیز منهدم شده است.

روسیاالیوم گزارش داد: ارتش روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ موشک کالیبر، ۸ موشک خا-۲۲ شلیک کرده است. همچنین دهها پهپاد هجومی اهداف دشمن را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۲۱:۵۶

چرا روسیه همانند آمریکا که عراق را ظرف یکماه بصورت کامل اشغال نمود عمل نمیکند حداقل از شبه نظامیان شرق اوکراین که هم اکنون در تصرف روسیه است همان کسانیکه روسیه بخاطر حمایت از آنان وارد جنگ شده روسیه این شبه نظامیان را آموزش دهد و مسلح کند آنان با انگیزه بهتر و بیشتری دفع ظلم خواهند نمود با این تاکتیک ظرف دو ماه میتواند کل اوکراین را تصرف نماید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۲۲:۲۰

بزنید گم بشن برن..انشا....به امید پیروزی روسیه به امریکا وشیطانهای دیگر ناتو

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۲۲:۵۳

به امید زوال هر زودتر ارتش متجاوز روس.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۶ ۰۷:۱۱

از اول باید دروازه های ورودی کفتارهای غربی را هدف قرار میدادی دشمن روسیه »این شیر پیر« اکراین نیست روسیه با کفتارها اعم از بریتانیا، آمریکا و اروپا میجنگد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۶ ۱۲:۱۹

روسیه باید گستاخی ناتو را باموشک جبران کند. نئو نازی ها را باید برای همیشه از بین برد.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۶ ۱۲:۲۲

شرق اروپا متعلق به خانواده اسلاو ها است نه آنگلوساکسونهای بی تمدن و وحشی که در قالب ناتو به شکل جنون آمیز به فکر توسعه طلبی هستند. باید در مقابل سازمان تروریستی ناتو ایستاد و آن را نابود کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۶ ۱۵:۳۰

جاسوس روسیه