• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402050703794
  • خبرنگار : 71516

با هشدار درباره ادامه توطئه‌های ائتلاف عربی

رهبر انصارالله خواستار قطع روابط با کشورهای اهانت‌کننده به قرآن شد

رهبر انصارالله خواستار قطع روابط با کشورهای اهانت‌کننده به قرآن شد

رهبر انصارالله یمن به ائتلاف عربی نسبت به ادامه توطئه‌هایش برای سیطره بر بخش‌هایی از این کشور هشدار داد و از ملت یمن خواست برای مقابله با دشمنان آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در راهپیمایی عاشورای حسینی گفت: بزرگداشت سالروز عاشورا و برپایی خیمه عزا برای امام حسین (ع) و صحبت ما از قیام او و واقعه کربلا نشان دهنده اثر بزرگ قیام و شهادت ایشان است. بزرگداشت عاشورا نشان دهنده فاجعه بزرگی است که همچنان دل‌های امت اسلامی را به درد می‌آورد. امام حسین (ع) و یاران او بزرگترین درس‌ها را به امت اسلامی دادند که از جمله آن پایداری در راه حق و وفاداری به اسلام و ایثار در راه خدا و مسؤولیت‌پذیری است. اصول و ارزش‌های اسلامی در قیام امام حسین (ع) با اهل بیت و یارانش دیده می‌شود.

وی گفت: واقعه کربلا از طریق نسل‌ها تا روز قیامت ادامه دارد. امت اسلامی در این عصر با شر و جنایت یزیدیان مواجه است. این یزیدیان لابی یهودی و آمریکا و هم‌پیمانانش هستند. ترویج انحراف جنسی و فاحشه‌گری روش آمریکا و غرب برای منحرف کردن جوامع بشری از مسیر خداوند و پیامبرانش و به بردگی کشاندن آن‌ها است. هتک حرمت قرآن کریم توسط لابی یهود در کشورهای غربی اوج کفر و تجاوز به اسلام و مسلمانان است. امت اسلامی باید موضع جدی در برابر توهین به قرآن اتخاذ کنند. کمترین کاری که می‌توانند انجام دهند قطع روابط دیپلماتیک و تحریم اقتصادی است.

الحوثی گفت: من به جوامع غربی هشدار می‌دهم که لابی یهود آن‌ها را به سمت پرتگاه می‌برد. از آن‌ها می‌خواهم خود را از بردگی برای یهود آزاد کنند.

وی بر موضع ثابت یمن در برابر مساله فلسطین و تلاش برای همکاری و هماهنگی با فلسطینی‌ها و محور جهاد و مقاومت تأکید کرد و گفت: هدف از همکاری ما با محور جهاد و مقاومت رسیدن به هدف مطلوب درباره آزادی فلسطین و نجات ملت فلسطین است.

الحوثی از ائتلاف سعودی خواست به تجاوز و محاصره و اشغال پایان دهد و از توطئه‌هایش برای سیطره بر بخش‌هایی از یمن دست بردارد.

وی همچنین از ملت یمن خواست آماده ادامه مقابله با دشمنان باشند.

الحوثی گفت: مقابله با دشمن متجاوز یک وظیفه دینی و انسانی و ملی است و کسی که در آن کوتاهی کند به هویت خود خیانت کرده است. ملت یمن برای مقابله با این تجاوز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha