• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402050703888
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون استاندار مازندران مطرح کرد؛

درخشش مردم مازندران در یاری رسانی دولت و پیگیری آرمان‌های ملی

درخشش مردم مازندران در یاری رسانی دولت و پیگیری آرمان‌های ملی

ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران با تجلیل از مردم دیار علویان که صبورانه و مشتاقانه در عرصه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تلاش دارند گفت: مردم مارندران با تاسی به الگوهای معرفتی و ارزشی انقلاب و پیشتازی در مسیر پیشرفت آرمان‌های تعالی بخش، اوج کمال و بلوغ فکری خود را به نمایش گذاشتند.

روح الله سلگی صبح امروز در جمع تلاشگران جبهه فرهنگی مازندران گفت: استکبار با از دست دادن هیمنه پوشالی خود در عرصه های گوناگون به تشدید درگیری فرهنگی با انقلاب اسلامی روی آورده است.

این مسئول سیاسی و اجتماعی با واقعی دانستن درگیری نظام سلطه با نهضت اسلامی، داشته های متکی به باورهای اعتقادی را توشه اطمینان بخش انقلاب در این رویارویی عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با بهره جویی از توشه دینی و اعتقادی  برنظام سلطه بین الملل غلبه خواهد کرد.

وی با تاکید بر برتری گفتمان انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی گفت: ما با الهام از حماسه عاشورا هیچ گاه برابر نماد استکبار و لیبرال دموکراسی غرب سرتعظیم فرود نخواهیم آورد.

سلگی، با اشاره به وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران یادآور شد: پیشتازی انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان های باشکوه و الهام بخش نتیجه ایستادگی برابر امپریالیسم جهانی است.

وی با ببان اینکه پیشتازی در جبهه حق به معنی  انکار مشکلات نیست اظهار کرد: چالش های فرهنگی و اقتصادی کشور با تکیه بر روح عدالت گستری و ترویج انگاره های معنوی و نیز تلاش های جهادی و انقلابی سامان خواهد یافت.

معاون استاندار با اشاره به موج فزاینده عدالت طلبی و دین باوری در بین نسل جوان و نوجوان یادآور شد: با تقویت اراده های پرشور ایمانی متاثر از فرهنگ دینی اکنون انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و بالندگی و جبهه استکبار در شرایط استیصال است.

وی با تاکید بر لزوم استمرار ارزش های فرهنگی مبتنی بر آرمانگرایی در کشور گفت: استمرار ارزش های ناب اسلامی تعالی بخش، افتخار آفرین و مایه سعادت و بالندگی کشور و ملت است.

سلگی بااشاره به عزم ستودنی دولت سیزدهم در احیای ارزش های تمدن ساز فرهنگی افزود: دولت سیزدهم با تکیه بر مفاهیم ارزشی و انقلابی، تقویت واعتلای پیشران های ملی را هدف گرفته است.

وی اظهار کرد: مردم مازندران در یاری رسانی دولت و پیگیری مولفه های فرهنگی در سطح کشور درخشیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha