• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402050704008
  • خبرنگار : 50126

تا دو هفته آینده

عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی ایلام آغاز می‌شود

عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی ایلام آغاز می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی، ظرف دو هفته آینده دستگاه‌های اجرایی تاسیسات زیرساختی خود را جابجا کنند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۷ مرداد ماه در نشست کمیته زیرساخت برای ایجاد جاده دسترسی بیمارستان رازی ایلام، اظهار کرد:  برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی بیمارستان رازی، ظرف دو هفته آینده دستگاه‌های اجرایی تاسیسات زیرساختی خود را جابجا کنند.

وی گفت: هزینه جایجایی شبکه‌های زیرساختی آب و برق و گاز و مخابرات و شرکت پتروشیمی ایلام بر عهده دستگاه‌های اجرایی و این شرکت است که پس از جابجایی شبکه‌ها بلافاصله عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان توسط پیمانکار آغاز می‌شود، تصریح کرد:  تدابیر ایمنی و امنیتی برای جابجایی شبکه‌ها اندیشیده شود و در جابجایی شبکه‌ها باید طوری اقدام شود که این امور زیرساختی خللی در خدمات‌دهی به دانشگاه ایلام، دانشگاه فرهنگیان و بیمارستان رازی ایجاد نکند.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام، گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به تحویل نقشه اجرایی شبکه‌ها به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

وی با تاکید بر این نکته که طبق زمانبندی تعیین شده باید عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود، خاطرنشان کرد: برای تسهیل و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه در زمانبندی تعیین شده باید پیمانکار پروژه در عملیات پی‌کنی و حفاری و دیگر امورات برای جابجایی و انتقال شبکه‌های زیرساختی این مسیر با دستگاه‌ها اجرایی مشارکت کند.

 این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان، گاز، برق و مخابرات،  ارتباطات زیرساخت، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان دانشگاه ایلام و شرکت پتروشیمی ایلام و پیمانکاران و مشاور پروژه راه دسترسی به بیمارستان رازی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha