• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402050704090
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید عالی ترین مقام قضایی سمنان بر ایمن سازی ۲ بلوک پرخطر مسکن مهر

تاکید عالی ترین مقام قضایی سمنان بر ایمن سازی ۲ بلوک پرخطر مسکن مهر

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری سمنان در بازدید از ۲ بلوک پرخطر مسکن مهر استان، بر لزوم تسریع در ایمن سازی این دو بلوک آسیب دیده تاکید کرد.

محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان شب گذشته در بازدید از این بلوک ها که به همراه معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران استان انجام شد، پای درد و دل های اهالی آن ها نشست و گفت: تاکنون بارها و به دفعات به صورت رسمی و غیر رسمی از بلوک های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان بازدید های چند ساعته داشته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: صیانت از جان و مال مردم وظیفه تمامی مسئولین استان است و بایستی بدرستی و با احصاء شرایط لازم درصدد حفظ و تأمین آن برآمد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان موضوع بلوک های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان که مقاوم سازی و ایمنی بناهای آن دچار آسیب شده را به دستگاه های مسئول تذکر داده است.

عالی ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه دادگستری استان به دنبال قول و وعده های بدون نتیجه به مردم نیست، گفت: دستگاه قضایی استان وقتی به موضوعی ورود می کند با بسیج نهادهای مسئول قصد رفع مشکلات را دارد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید با دعوت از معاون عمرانی استانداری سمنان متذکر شد: دادگستری استان سمنان در این موضوع مهم وظیفه نظارتی دارد و سعی می کند به بهترین وجه ممکن رفع مسائل را پیگیری کند ولیکن مقامات مسئول بایستی به دغدغه اهالی این منطقه جامه عمل پوشانده و هرچه زودتر ایمن سازی این مجموعه را فراهم آورند.

عبدالهی در خاتمه تصریح کرد: مسئولین استانی چنانچه نیازمند منابع مالی از طریق کسب اعتبارات در سطح ملی هستند، ضمن استماع پیشنهادات مالکین اقدام کرده و نتایج حاصله را به سمع و نظر اهالی آن منطقه برسانند و مالکین هم برای رفع این مشکل نهایت همکاری و حمایت را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha