• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402050804411
  • خبرنگار : 50037

آنتن‌دهی اینترنت در ۲۸ روستای رزن ضعیف است

آنتن‌دهی اینترنت در ۲۸ روستای رزن ضعیف است

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: صددرصد روستاهای شهرستان رزن دارای اینترنت هستند اما در ۲۸ روستای شهرستان مشکل آنتن‌دهی وجود دارد و اینترنت ضعیف است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با دعوت چندی پیش از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان و زیرمجموعه این اداره‌کل به شهرستان، مشکلات و نیازهای حوزه اینترنت و مخابرات رزن مطرح و صورتجلسه شده و برای رفع مشکلات این حوزه دستورات لازم داده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرک صنعتی رزن نیز دارای مشکل آنتن دهی ایرانسل و همراه اول و اینترنت و بحث مخابراتی هستیم و در برخی راه های شهرستان از جمله مسیر رزن -همدان محدوده امیریه- کهارد، محدوده ورودی روستای پاینده به سمت دمق و روستاهای بخش خرقان اینترنت همراه اول و ایرانسل دارای مشکل است و هنگام تردد اینترنت دچار اختلال می شود.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: چندین سال گذشته در بحث زیرساخت تلفن ثابت نیز در شهرستان هیچ اتفاقی نیفتاده است و به افرادی که متقاضی دریافت انشعاب و خطوط تلفن جدید هستند، خدمات ارائه نمی‌شود.

وی فرسوده بودن زیرساخت مخابراتی شهر رزن و حوزه های روستایی را از دیگر مشکلات برشمرد و تصریح کرد: در رابطه با مشکلات حوزه مخابرات چندین بار با مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان جلسه داشتیم و مشکلات را انتقال دادیم و برای مرتفع شدن این مشکلات وعده هایی داده شد که متأسفانه عملی نشد.

غفاری‌آثار با اشاره به حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با زیرمجموعه خود به منظور بررسی مشکلات موجود اینترنت و حوزه مخابرات شهرستان رزن مطرح کرد: چندی پیش جلسه ای در شهرستان برگزار شد و طی صورتجلسه ای مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زیرمجموعه خود را مکلف کرد اداراتی را که به تازگی در شهرستان ساختمان آنها احداث و راه اندازی شده، به فیبرنوری مجهز کنند و مشکلات نصب دوربین های امنیتی و حوزه ترافیک نیز هر چه سریع تر مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه سایر نیازها و مشکلات شهرستان در حوزه مخابرات و اینترنت بیان شد و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دستور پیگیری لازم برای حل این مشکلات را داد که امیدواریم با رفع آنها شاهد ارتقاء اینترنت و حوزه مخابرات شهرستان و رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان در این حوزه در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha