• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402050804510
  • منبع : نمایندگی سمنان

سنددار شدن ۲۷۵ واحد در شهرک ها و نواحی سه گانه دامغان

سنددار شدن ۲۷۵ واحد در شهرک ها و نواحی سه گانه دامغان

ایسنا/سمنان مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۷۵ فقره سند مالکیت تک برگ برای واحدهای تولیدی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی دامغان صادر شد.

جلال سلیمانی ۸ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اسناد به مساحت حدود ۱۶۸ هکتار و به منظور سهولت در فعالیت واحدهای صنعتی در یک شهرک صنعتی و و دو ناحیه صنعتی شهرستان دامغان صادر شده است.

وی تصریح کرد: سندهای مالکیتی صادر شده از سوی ثبت اسناد و املاک مربوط به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی دامغان و نواحی صنعتی صیدآباد و دیباج هستند.

مدیر منطقه دامغان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: مالکان واحدهای صنعتی دامغان که دارای پروانه بهره برداری و پایان کار هستند، می‌توانند با مراجعه به دفتر این شهرک و طی مراحل قانونی نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

سلیمانی با اشاره به محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی دامغان، خاطرنشان کرد: تامین وثایق بانکی تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی صنایع و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از مزیت‌های سند مالکیت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی دامغان دارای ۵۶۳ هکتار مساحت است ادامه داد: ۲۱۸ هکتار از اراضی این شهرک، زمین صنعتی و ۳۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، تلفن و تصفیه خانه برخوردار است و ۲۲۸ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۲۸ هکتار در آن منعقد شده است.

وی اضافه کرد: ناحیه صنعتی دیباج دارای ۳۰ هکتار مساحت است که ۱۴ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۰ هکتار آن دارای سند تفکیکی است. این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است.
مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان افزود: ناحیه صنعتی صیدآباد دارای ۵۴ هکتار مساحت است که ۴۱ هکتار آن زمین صنعتی و ۲۰ هکتار آن دارای سند تفکیکی است. این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha