• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050804645
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیئت اسکواش استان عنوان کرد:

برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش در گرگان/ ورود تیم عراق به گلستان

برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش در گرگان/ ورود تیم عراق به گلستان

ایسنا/گلستان رئیس هیئت اسکواش گلستان از برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی گرگان از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه خبر داد.

اشکان اتحادیه صبح امروز یک شنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: نخستین دوره این مسابقات به میزبانی گرگان تحت عنوان «گرگان‌جونیور» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در خانه اسکواش گرگان که در منطقه ویلاشهر واقع شده است، برگزار می‌شود، ادامه داد: رقابت‌های مذکور به مدت ۴ روز از روز سه شنبه ۱۰ تا جمعه ۱۳ مرداد ماه در استان قهرمان پرور گلستان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اسکواش گلستان با تأکید بر اینکه در این دوره ۲۳۷ ورزشکار دختر و پسر از کشورهای جمهوری اسلامی ایران و عراق حضور خواهند داشت، افزود: اسکواش بازان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مذکور در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه و اهدای جوایز به ورزشکاران برتر این دوره روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ پس از پایان دیدارهای نهایی انجام می‌شود.

اتحادیه از ورود بازیکنان و کادر فنی تیم عراق به گلستان خبر داد و گفت: این تیم در میان استقبال اعضای هیئت اسکواش استان وارد سرزمین برادری شد و پس از برگزاری مراسمی کوتاه به سمت محل اسکان تیم راهنمایی گردید.

وی در خصوص مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان‌جونیور» توضیح داد: بی‌شک برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح مختلف می‌تواند ضمن ارتقای کیفیت فنی بازیکنان و حتی کادر فنی، زمینه ساز تقویت روابط کشورها باشد و قطعاً برای برگزاری دوره های بعد از کشورهای بیشتری دعوت خواهیم کرد.

رئیس هیئت اسکواش گلستان با تأکید بر اینکه استان دارای پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری، توریستی و حتی اقتصادی است، تصریح کرد: با علم به این موضوع نباید در استفاده از ظرفیت ورزش‌های مختلف برای تقویت گردشگری ورزشی استان و شناساندن داشته‌ها در عرصه بین‌المللی کوتاهی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha