• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402050804701
  • خبرنگار : 50180

رییس سازمان بسیج سازندگی:

توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تمام نشدنی است

توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تمام نشدنی است

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج سازندگی کشور حوادث سال گذشته را با فتنه‌انگیزی منافقین در عملیات مرصاد مقایسه کرد و گفت: انقلاب اسلامی در جریان عملیات مرصاد و نیز اغتشاشات سال گذشته "بزرگی" و "مردمی" بودن خود را به رخ جهانیان کشید.

سردار محمد زهرایی، امروز(هشتم مرداد) در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و اولین یادواره شهدای جهادگر استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله کرمانشاه، حوادث سال گذشته را با عملیات مرصاد مقایسه کرد و گفت: هر دو این فتنه‌ها و نیز فتنه‌های تمامی‌ناپذیر آینده دشمنان با هدف ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی شده‌ و خواهند شد. 

زهرایی با بیان اینکه دشمنان در جریان عملیات مرصاد در پی آن بودند که بعد از اینکه ایران و رژیم بعث عراق به توافق رسیده و فضای کشورمان رو به آرامش بود، با فتنه‌انگیزی منافقین به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند، ادامه داد: در حوادث سال گذشته نیز جبهه استکبار فتنه کم نظیری را در حوزه جنگ ترکیبی و چندوجهی علیه نظام طراحی کرده بود که اگر بخواهیم این فتنه را به یک اغتشاش تنزل دهیم، در حق مردم ایران و بزرگی انقلاب جفا کرده‌ایم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در جریان فتنه سال گذشته همچون عملیات مرصاد مرتکب یک خطای محاسباتی بزرگ شدند، گفت: دشمنان در جریان عملیات مرصاد با این تصور غلط که حضور منافقین کوردل در جغرافیای ایران اسلامی با استقبال مردم مواجه خواهد شد و منافقین پیروزمندانه فاتح ایران اسلامی می‌شوند، عملیات مرصاد را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی کردند.

زهرایی تصریح کرد: دشمنان در جریان فتنه سال گذشته نیز تلاش کردند با برجسته کردن گزاره "اینها رفتنی هستند" به انقلاب اسلامی لطمه بزنند که در این بین عده‌ای از افراد بی‌بصیرت و نیز بی‌تفاوت‌ها شعار دشمنان را باور کرده و در برابر انقلاب اسلامی موضع گیری کردند که دستشان رو شد و نفاق خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه افراد بی‌تفاوت در طول تاریخ بلایای زیادی بر سر جبهه حق آورده‌اند، گفت: بی‌تفاوت‌ها دو آسیب متوجه جبهه حق کرده‌اند، یکی اینکه باعث گستاخ شدن جبهه استکبار شده و دیگر اینکه سعی می‌کنند هر طور شده جای حق و باطل را با هم عوض کنند و از این طریق به جبهه حق ضربه بزنند.

زهرایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و به طور خاص در جریان عملیات مرصاد و نیز در فتنه سال گذشته "بزرگی" و "مردمی" بودن خود را به رخ جهانیان کشید، عنوان کرد: در جریان عملیات مرصاد مردم به صورت خودخوش در دفاع از انقلاب پای کار آمده و در برابر منافقین سینه سپر کردند و در جریان فتنه سال گذشته هم انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال فتنه دشمنان را به گورستان خودشان تبدیل کرد و به همگان ثابت کرد انقلاب اسلامی به این راحتی‌ها در برابر دشمنان سرخم نمی کند.

زهرایی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در جریان فتنه سال گذشته نشان داد در چهل ساله دوم عمر خود به درجه‌ای از بالندگی رسیده که خطا نمی‌کند و دشمنان و فتنه‌گران را در خود هضم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهید صیاد شیرازی در جریان مقابله با منافقین در عملیات مرصاد، گفت: امروز نیز جهادگران و بسیجیان و همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، باید با تمام توان آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان شوند و بدانند که توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تمام ناشدنی است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به آگاهی، بصیرت و زمان‌شناسی احتیاج دارد، تاکید کرد: در دنیایی که در حال تغییرات پیاپی چه در حوزه تکنولوژی و در حوزه جنگ شناختی در اذهان نسل جدید است، لازم است با بالا بردن آگاهی و بصیرت جامعه، انقلاب را در برابر دشمنان بیمه کنیم.

زهرایی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به انجام تکلیف توسط تک تک ماها احتیاج دارد، گفت: همه باید فارغ از نتیجه به تکالیف خود عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش در واژه‌ای به اسم خدمت خلاصه می‌شود، افزود: بهترین راه مقابله با دشمنان خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، درست همان وظیفه‌ای است که بر دوش جهادگران قرار دارد.

زهرایی تاکید کرد: جهادگران باید تلاش کنند تا حس خوب خدمت‌رسانی به مردم را در خود حفظ کرده تا از این طریق اهتمام بیشتری به خدمت‌رسانی داشته باشند.

انتهای پیام 
   

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha