• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402050804760
  • خبرنگار : 50160

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان کار خود را آغاز کرد

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان کار خود را آغاز کرد

ایسنا/زنجان طی آیین تودیع و معارفه که با حضور مسئولان جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، طاهر یوسفی‌ امیری کار خود را به‌ عنوان سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان آغاز کرد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان که صبح امروز (۸ مردادماه) برگزار شد، مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی با تاکید بر ایجاد فضای همدلی در این نهاد انقلابی، اظهار کرد: سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی ماهر و فعال آن است و موفقیت‌ها مرهون تلاش نیروی انسانی خواهد بود.

اسد رازانی تصریح کرد: دوری از حاشیه و معطوف شدن بر اهداف عاملی در پیشبرد کارها خواهد بود و در جهاددانشگاهی زنجان نیز شاهد این موضوع هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله هفتم کشور و به تبع آن در جهاددانشگاهی، گفت: با توجه به تحولات کشور امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها را منطبق با این روند تدوین کنیم و به نقاط قوت بیش از گذشته توجه داشته باشیم. البته رفع نقاط ضعف نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این مسئول به ضرورت هماهنگی روسای واحدهای جهاددانشگاهی با مسئولان استانی نیز اشاره کرد و یادآور شد: جهاددانشگاهی جدای از دولت نیست و باید تلاش شود در در توسعه کشور کمک‌حال باشیم و این همراهی قطعا می‌تواند در توسعه این نهاد انقلابی نیز موثر باشد.

وی افزود: ارتباط با مسئولان استانی در گام نخست باید منطبق با برنامه‌های از پیش تعیین شده باشد و تدوین برنامه می‌تواند فضا را برای همراهی بیشتر با جهاددانشگاهی فراهم کند.

مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه واحدهای درگیر حاشیه به نتیجه نخواهد رسید، گفت: حاصل همدلی موفقیت واحد را رقم خواهد زد.

محمدامین صالحی‌نژاد تصریح کرد: باید با ارتقاء بهره‌وری در واحدها شرایط را برای استفاده بهینه از توان مدیران فراهم کنیم و تنوع در ایجاد درآمد برای واحدها نیز حائز اهمیت است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه نیروی انسانی توانسته است جهاددانشگاهی زنجان را در جایگاه فعلی قرار دهد و باید به این نکته توجه لازم شود.

طاهر یوسفی‌امیری تصریح کرد: با بهره‌مندی از تجربیات همه نیروهای فعال در این نهاد انقلابی و استفاده از ایده‌های جدید باید مسیری درست برای توسعه ترسیم کنیم و با رفع ایرادات نقاط قوت را پررنگ‌تر کنیم.

وی ادامه داد: نباید در نقطه فعلی متوقف شویم و باید با برنامه‌ریزی سایر بخش‌ها در جهاددانشگاهی را توسعه دهیم تا شاهد رشد بیش از گذشته این نهاد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha