• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402050804798
  • خبرنگار : 50444

معاون استاندار:

واحدهای تولیدی خراسان شمالی برای تامین برق از مولدهای اختصاصی استفاده کنند

واحدهای تولیدی خراسان شمالی برای تامین برق از مولدهای اختصاصی استفاده کنند

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: واحدهای تولیدی بزرگ برای تامین برق از مولدهای برق اختصاصی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، حسن ناهیدی در نشست کارگروه مدیریت تقاضای مصرف برق استان، بر تداوم رعایت کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ادارات تاکید کرد و از صنایع بزرگ خواست برای تولید برق در واحدهای خود برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در این جلسه بر نظارت جدی بر مصرف برق واحد های کشاورزی، خانگی و صنعتی تاکید کرد و گفت: شرکت  توزیع برق، نتیجه آنالیز مصرف برق در این بخش ها را آماده و به استانداری اعلام کند.

ناهیدی در خصوص چاه های کشاورزی و نتیجه حاصل از برگزاری این جلسه بیان کرد: چاه های غیر مجاز تعطیل شوند و واحدهای صنعتی که در مصرف برق صرفه جویی کرده اند، مورد تشویق قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که توسط این شرکت صورت گرفته، تاکنون هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ای در سطح استان نداشتیم و افزون بر آن با رصد شبانه روزی شبکه برق توسط مرکز «دیسپاچینگ» و «فهام» توانستیم شبکه برق استان را پایدار نگاه داریم.

حسن چاهی با بیان این که با پایدار ماندن جبهه هوای گرم در استان، پیک بار استان از ۳۲۰ مگاوات فراتر رفته است، تاکید کرد: تقاضای این شرکت از مشترکان، رعایت مدیریت مصرف برق است که خوشبختانه مشترکان خانگی توجه بسیار مهمی در این خصوص داشته اند و امیدواریم سایر مشترکان به خصوص مراکز اداری و صنعتی نیز این شرکت را در گذر موفق از پیک بار تابستان جاری همراهی کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق در پایان به طرح مشوق تابستانه اشاره کرد و افزود: طرح سراسری قبض برق رایگان و پاداش ۲۰ برابری تعرفه، فرصت مغتنمی برای بهره گیری از این برنامه است که همه مشترکان می توانند با به کارگیری نکات ساده مدیریت مصرف، از منافع آن بهرمند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha