• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050905176
  • خبرنگار : 50039

سرنوشت عاملان تیراندازی گنبدکاووس و علی‌آبادکتول چه شد؟

سرنوشت عاملان تیراندازی گنبدکاووس و علی‌آبادکتول چه شد؟
عکس تزئینی است

ایسنا/گلستان در چند روز گذشته دو نفر در دو نقطه از استان گلستان اقدام به تیراندازی با سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت در میان هم استانی‌ها کردند.

طی چند روز گذشته دو نفر اراذل و اوباش در شهرستان‌های گنبدکاووس و علی‌آبادکتول اقدام به عرض اندام و تیراندازی با سلاح گرم کردند که این عمل باعث ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی شد.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس صبح امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران در تشریح حادثه تیراندازی این شهرستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح گرم در سطح شهرستان، موضوع به صورت کاملاً ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ نادعلی صادقی با بیان اینکه با تلاش‌هایی که توسط مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ انجام شد، عامل تیراندازی در یکی از مناطق روستایی شهرستان شناسایی شد، ادامه داد: این فرد که در مخفیگاهش پنهان شده بود، با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با تأکید بر اینکه از این متهم یک قبضه سلاح شکاری که در صحنه جرم به کار رفته بود، کشف شد، افزود: پرونده به قوه قضائیه ارسال شده است و پس از بررسی تصمیم دادگاه در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول نیز در خصوص حادثه تیراندازی در این شهرستان توضیح داد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش مردمی در رابطه با وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی در بخش کمالان، رسیدگی به موضوع به روش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حسین نوروزی به حضور پلیس در محل وقوع درگیری اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌های میدانی مشخص شد که فردی با استفاده از سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی کرده و سپس از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس سبب شد تا متهم در مخفیگاه خود شناسایی شود، خاطرنشان کرد: این فرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات اولیه انگیزه خود را اختلافات شخصی و عرض اندام برای شاکی اعلام کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یقیناً پلیس در برخورد با اراذل و اویاش و بر هم زنندگان امنیت و آسایش هموطنان قاطعانه در میدان است و با احدی مماشات نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، از ابتدای مرداد ماه تاکنون چندین مورد تیراندازی و چاقوکشی در اقصی نقاط استان گلستان رخ داده که سبب ایجاد رعب و وحشت در میان هم استانی‌ها شده و با اقدام به موقع پلیس همه هنجارشکنان دستگیر و با تشکیل پرونده به قانون سپرده شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha