• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402050905202
  • خبرنگار : 71613

مصطفی کارخانه:

موسوی و عبادی‌پور مثل دو برادر کنار هم هستند/ سید کاپیتان می‌ماند

موسوی و عبادی‌پور مثل دو برادر کنار هم هستند/ سید کاپیتان می‌ماند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: محمد موسوی کاپیتان تیم ملی است و چالشی در این زمینه نداریم.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. در این راستا تیم ملی ایران در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد و تا چند روز دیگر به ارومیه اعزام می‌شود تا در این شهر اردو بزند.  

مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به شرایط تمرینی ملی‌پوشان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است. ۱۰ روز قبل از مسابقات به ارومیه می‌رویم تا با شرایط آب و هوایی آنجا آشنا شویم.  لیگ ملت‌ها تمام شده و تیم ریکاوری خوبی داشته است. بازیکنان تمرینات خیلی خوبی را هم پشت سر می‌گذارند و خیلی جدی، مصمم و باانگیزه کار را دنبال می‌کنند. امیدوارم بازی‌های قابل قبولی را انجام بدهیم.  

او در واکنش به اینکه قبل از شروع اردوها تیم ملی درگیر حواشی بود، گفت: آنقدر حاد نبود و موضوع خاصی وجود نداشت اما خوشبختانه الان همه چیز خوب است.  

کارخانه با بیان اینکه با حضور محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور در تیم ملی چالشی برای انتخاب کاپیتان نداریم، ادامه داد: کاپیتان تیم آقای موسوی است و مشکلی وجود ندارد. موسوی و عبادی‌پور بازیکنان بزرگ و شایسته‌ای هستند. این دو کنار هم مثل دو برادر کار را جلو می‌برند.  

او در واکنش به اینکه شنیده شده حضور داورزنی کنار تیم در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم است، بیان کرد: اینگونه نیست. آقای داورزنی به عنون رئیس فدراسیون و رئیس تشریفات کل مسابقات  از شروع رقابتها حضور فیزیکی دارد. ما هم خوشحال می شویم کنار تیم باشد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۰:۵۷

با این مربی اگر سوم هم بشویم خیلی کار بزرگی کردیم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۳:۴۵

با سلام، چاره کار فرستادن سرمربی جهت آموزش درخارج از کشور تا در ردیف سرمربی‌های بزرگ قرار بگیرند

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۲:۲۹

به امید خدا این بار بر خلاف لیگ‌ ملتها‌ تیم ملی والیبال با نشاط و بازی روان قهرمان آسیا شود. دریافت و توپ گیری .حملات سرعتی زنها که مثل صاعقه عمل کنند.پایپ یا دوبله وسط و همچنین پشت خط زنها با چشمان کاملا باز استفاده به موقع از چرخش دستها.جای خالی انداختن پشت مدافعان.با قدرت هرچه تمامتر آبشار زدن و....امتیازات لازم را دشت نمایند.تماشاگران هم که صد درصد انفجار ایجاد خواهند داشت. ژاپن هم با تیم اصلی خود خواهد آمد وفق اعلام مربی ایشان.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۳:۳۷

ی مربی با دانش سطح بالا میخایم باید تیم ملی بروز رسانی روز دنیا بشه بازی کردن سبک ده سال پیش نریم جلو آقا بیاد بگه ده تیم برتر بودیم الآن هم فریز شدیم هستیم خودمونیم گول ندیم ،سبک بازی مدل بازی نفرات جابجایی برای تیم ملی ما نیازه بهترین راهکار مربی خارجی سطح بالا

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۵:۰۲

وقتی میگن تمرینات خیلی با جدیت و با انگیزه برگزار میکنن باید ترسید. نتیجش دیدیم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۰ ۰۹:۳۴

تیم ملی رو با آن اندازه از اعتبار جهانی به خاک سیاه نهادید وعدم مدیریت درست تمامی سرمایه های والیبال رو به بهانه جوان گرایی از تیم دور کردید ،الان هم بهانه کاپیتانی رو علم کردید که اگر نتیجه نگرفتیم بگید اختلاف نگذاشت نتیجه بگیریم ،واقعا سیاه کاری ،

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۱ ۰۴:۰۱

خداکنه آقای عطایی توی این ۲پست فقط به این ۲بازیکن آقای موسوی و میلادعبادی پورمتکی نباشه وبیشترازجوانان استفاده کندچون هردوی اینا عضوتیم ملی بودن که بیشتربازیکنانش ۳ویا۴ساله خداحافظی کردن.پس با موقعیت دادن به جوانترهامیتونن تجربه کافی بدست بیارن وچندسال بعدنیزبا آمادگی درخدمت تیم ملی باشند.