• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402050905330
  • خبرنگار : 50294

کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می‌شود

ایسنا/کردستان مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی مبتنی برتولید با حضور اساتید توانمند کشوری به مدت ۵ روز در سنندج خبر داد.

شهرام میرزایی در گفت‌وگویی خبری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و ارتقای سطح هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با حضور اساتید توانمند حوزه هنرهای نمایشی کارگاهی ۵ روزه با محوریت بازیگری و کارگردانی از ۱۱ تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سنندج برگزار می‌شود.

وی درخصوص اساتید این دوره گفت: آقایان رضا عرفانی که فیلمبرداری، کارگردانی، نویسندگی و بازیگری تئاتر و سینما را در کارنامه خود دارد به همراه داود بنی اردلان کارگردان، نویسنده و طراح تئاتر که دانش آموخته کارشناسی ادبیات نمایشی و دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش است و کیانوش ایازی کارگردان، بازیگر، نویسنده، کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش هدایت این دوره ۵ روزه مبتنی بر تولید را برعهده دارند.

میرزایی با اعلام رایگان بودن حضور در این دوره عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در کلاس‌ها می‌توانند به دو صورت حضوری و مجازی آمادگی خود را اعلام کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: در شیوه حضوری هنرمندان می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش حوزه هنری به آدرس سنندج، حیابان شهید تعریف، پایین تر از بیمارستان شهید قاضی و یا به صورت ارسال پیام کوتاه شامل نام ونام خانوادگی و کد ملی در ایتا و یا ارسال SMS به شماره ۰۹۹۲۲۱۶۰۶۶۵ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

مسئول واحد نمایش حوزه هنری افزود: برای تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور صادر و امکان حضور در گروه های نمایش حوزه هنری و همچنین فراهم سازی شرایط اجرای عمومی نمایش در سنندج و تهران از مزایای این دوره است.

وی تصریح کرد: با توجه به محد.ودیت کلاس ها، اولویت حضور بر مبنای زمان ثبت نام خواهد بود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha