• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402051006327
  • خبرنگار : 71664

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی:

امیدآفرینی در میان مردم از دستاوردهای جهاد است

امیدآفرینی در میان مردم از دستاوردهای جهاد است

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با بیان اینکه سال گذشته کل هزینه‌ای که برای جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده بود ۸ دهم همت بود گفت: این نهاد ۷ هزار نیروی انسانی مستقیم و ۲۵ هزار نفر کنشگر با تعامل مستمر دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید رضی آقا سیدی در نشست خبری چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: با دستاوردهای جهاد دانشگاهی می‌توانیم در میان مردم امیدافرینی کنیم. جهاد دانشگاهی با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌ است در میان مردم دست به امیدآفرینی بزند. 

وی با بیان اینکه بروکراسی زدگی موجب می شود که فرصت ها دچار آسیب شود گفت: در چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به دنبال ایجاد ساختارهای رفاهی هستیم.

دکتر آقا سیدی ادامه داد: جهاددانشگاهی جز پاکترین نهادها با ماهیت حقوقی است و کلا حدود ۶۰ شکایت در زمینه حقوقی از جهاددانشگاهی با این گستردگی وجود داشته است. امروز به فضل خدا و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، شکوفایی و بالندگی و امیدآفرینی در دل مردم را با دستاوردهای جهاددانشگاهی شاهد هستیم. جهاددانشگاهی در عین حال که یک نهاد فناور است، فناوریِ نهادیِ انقلاب اسلامی نیز هست.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی با بیان اینکه این نهاد را باید جزو پاک‌ترین نهادهای کشور برشمرد، گفت: جهاد دانشگاهی از منظر ماهیت حقوقی جزو پاک‌ترین نهادها است. در مجموع، حدود ۶۰ شکایت در زمینه حقوقی از جهاد دانشگاهی به ثبت رسیده است در حالی که این نهاد از منظر سازمانی بسیار گسترده است.  

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی را باید نهاد یک نهاد فناوری انقلاب اسلامی بدانیم، گفت: با عنایت پروردگار و رهنمودهای رهبری، شکوفایی، بالندگی و امیدآفرینی در میان مردم را باید جزو دستاوردهای مهم جهاد دانشگاهی برشمرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha