• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402051006359
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس دادگستری سمنان؛

کار در دستگاه قضایی به لحاظ حفظ و تامین امنیت تعطیلی ندارد

کار در دستگاه قضایی به لحاظ حفظ و تامین امنیت تعطیلی ندارد

ایسنا/سمنان  روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان از تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی این استان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خبر داد.

روابط عمومی استانداری سمنان ۱۰ مردادماه اعلام کرد: پیرو موافقت هیات محترم دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای‌ چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در سراسر کشور به دلیل گرمای بی سابقه هوا، به اطلاع می رساند؛ به منظور حفظ سلامت شهروندان محترم، تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان در طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مردادماه تعطیل خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است:  لازم به ذکر است فعالیت دستگاه های خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی و شعب کشیک بانک های استان بر اساس برنامه اعلام شده توسط مدیریت های مرکزی دایر و خدمات رسانی به مردم شریف استان به انجام خواهد رسید.

 در پایان از آحاد مختلف مردم استان‌ سمنان تقاضا دارد با رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی، ضمن مساعدت در حفظ سلامت مردم ، مجموعه مسئولان را در ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم یاری رسانند.‌


تعطیلی تمامی مراجع قضایی سراسر استان سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز اعلام کرد: با توجه به گرمای بی سابقه هوا و بنا به تصمیم هیات دولت وموافقت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ تمامی مراجع قضایی سراسر استان سمنان تعطیل است.

محمدجعفر عبدالهی گفت: باتوجه به تصمیم اخیر هیأت دولت و موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و۱۲ مرداد ماه سال جاری، به علت گرمای بی سابقه هوا به منظور حفظ سلامتی شهروندان تمامی حوزه های ستادی، مراجع قضایی و سازمان های تابعه قوه قضائیه در استان سمنان در روزهای مذکور تعطیل است.

عبدالهی تصریح کرد: این اطمینان خاطر برای اصحاب پرونده ها وجود داشته باشد، به سبب تعطیلات روزهای آتی، مراجع قضایی مکلف هستند تجدید اوقات رسیدگی به این پرونده ها را دراولویت اقدامات قضایی قرارداده و با انجام کار مضاعف یقیناً از تضیع حقوق قانونی خودداری می شود.

وی ادامه داد: کار در دستگاه قضایی به لحاظ حفظ و تامین امنیت تعطیلی ندارد و علیرغم تعطیلات روزهای آینده ولیکن شعب کشیک فعال و خدمات رسانی از طریق شعب فعال در مراجع قضایی کماکان به قوت خود باقی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه افزود: امید است با مدیریت مصرف انرژی و کنترل دمای منازل و اماکن تجاری، استفاده بهینه از منابع انرژی به صورت صحیح اتفاق افتاده تا امکان بهره برداری از مواهب الهی برای هموطنان سراسر کشور فراهم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha