• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402051106724
  • خبرنگار : 71469

پیشنهاد افزایش سطح آب دریاچه آزادی با انتقال آب از دریاچه چیتگر

پیشنهاد افزایش سطح آب دریاچه آزادی با انتقال آب از دریاچه چیتگر

رییس فدراسیون قایقرانی به اعضای هیات اجرایی به ویژه مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک پیشنهاد کرد که آب از دریاچه چیتگر به دریاچه آزادی انتقال یابد تا کاهش سطح آب دریاچه آزادی جبران شود.

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز، گودرزی، رییس فدراسیون سه گانه، غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیرکمان، غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان اعضای هیات اجرایی، محسن بیرانوند، سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در محل اردوی تیم ملی قایقرانی با قایقرانان تیم ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

مناف هاشمی در ابتدای ورود در جریان کاهش سطح آب دریاچه آزادی و مشکلات قایقرانان در بحث تمرین در مسافت ۱۰۰۰ متر قرار گرفت.

سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی پیشنهاد داد که برای افزایش آب دریاچه آزادی از آب دریاچه چیتگر استفاده شود.

هاشمی در این‌باره گفت که کارهای کارشناسی این مساله انجام و درخواست مربوطه به شهرداری داده شود تا اقدامات لازم و پیگیری‌ها نیز از سوی کمیته ملی المپیک انجام در دستورکار قرار گیرد.

سهرابیان در مورد سطح کاهش سطح آب دریاچه آزادی بیان کرد: آب دریاچه آزادی ۲ متر کاهش پیدا کرده و به پایین‌ترین سطح غیرستاندارد خودش رسیده است. هفته گذشته دو ورزشکار ما آسیب جدی دیدند یکی از آن‌ها شانس ۱۰۰ درصد سکوی بازی‌های آسیایی است و امیدوارم که خودشان را برسانند یکی از آن‌ها مهسا جاور و دیگری علی آقا میرزایی است. پزشکان ما در حال کار کردن با این دو ورزشکار هستند تا آن‌ها را به بازی‌های آسیایی برسانند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که تیم ملی رویینگ ایران به روسیه می‌رود، برای آب‌های آرام چه برنامه‌ای دارید؟ تصریح کرد: تیم آب‌های آرام برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات قهرمانی جهان آلمان می‌رود. امیدوارم که برای اولین بار با دست پر برگردند. تیم رویینگ یک ماه به اردوی روسیه می‌رود و پیست استانداردی که روسیه دارد آرزوی ملی پوشان ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha