• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051106807
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد

اطلاع رسانی خدمات دولت در رضوانشهر در قالب جهاد تبیین

اطلاع رسانی خدمات دولت در رضوانشهر در قالب جهاد تبیین

ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است.

سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان رضوانشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: هفته دولت، فرصت تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر است و امروز به عنوان یک الگوی به تمام معنای مدیریت اسلامی در نظام ما مطرح هستند لذا همه باید راه و روش و منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی تاکید کرد: برنامه ها و مناسبت های ویژه گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان باید به بهترین شکل ممکن و با محوریت استفاده از ظرفیت مردم برگزار شود.

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: حضرت امام راحل بر هفته دولت تاکیدات بسیاری داشتند و رهبر انقلاب نیز فرموده اند که مردم باید از خدمات مسئولین در راستای خدمتگزاری با خبر باشند.

صفوی با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است تا این خدمات خوب و جامع و فراگیر برای مردم اطلاع رسانی شود تا به تعبیر مقام معظم رهبری، امیدآفرینی داشته باشیم.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان، تاکید کرد: مدیران محترم دستگاه های اجرایی نسبت به آماده سازی و کنترل وضعیت نهایی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، اقدامات لازم را انجام دهند و لذا پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح باید به صورت کامل به اطلاع فرمانداری برسد.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند در تمامی برنامه ها و پروژه های هفته دولت بر اساس روزشمار اعلامی حضور فعال داشته باشند.

وی در ادامه بر فضاسازی شهری از سوی شهرداران و ادارات و همچنین بر استفاده از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات روسای ادارات در امر خدمتگزاری به مردم، با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، گفت: روسای ادارات شهرستان نسبت به کارمندان خود دقت نظر بیشتری داشته باشند تا مردم ناراضی برنگردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نژاد فومنی اضافه کرد: مردمی که به شما رجوع می کنند دو دسته اند؛ عده ای خواسته هایشان به حق و مشروع بوده و یک عده هم خواسته های نا بجا دارند لذا ما انتظار داریم کار آنان که خواسته هایشان مشروع است در اسرع وقت انجام شود و با افرادی که خواسته های ناحق دارند، با خوش رویی و اخلاق مداری برخورد شود تا نارضایتی ایجاد نکنیم.

و با اشاره به اینکه دولت سیزدهم خیلی از مشکلات به جا مانده از قبل را حل نموده است، افزود: مدیران تلاش خودشان را برای خدمت رسانی به مردم بیشتر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha